Авіакатастрофа в Броварах. Які версії розглядає слідство

Речник Повітряних сил України Юрій Ігнат повідомив, що гвинтокрил, який впав вранці у Броварах, належав ДСНС. Точні причини падіння поки що невідомі, але СБУ вже озвучила основні версії.
На борту літака перебувало 9 людей - усіх їх вважають загиблими, серед них міністр внутрішніх справ Денис Монастирський, а також його заступник та держсекретар.
На цей момент правоохоронці підтвердили загибель 14 людей, в тому числі дитини. Але не виключають, що цифра може зрости.
Гвинтокрил розбився біля дитсадка - вранці, коли батьки вели туди своїх дітей.
- У Броварах біля дитсадка впав гвинтокрил, серед загиблих - діти та керівництво МВС
- Монастирський загинув в авіакатастрофі у Броварах
Керівництво МВС летіло на гвинтокрилі у відрядження в одну з "гарячих точок", сказав заступник керівника ОП Кирило Тимошенко. А саме на Харківщину, як стало відомо пізніше.
Skip Найпопулярніше and continue reading Найпопулярніше
"У диких грибів такий насичений смак". Жінку судять за отруєння родичів лісовими ласощами
Індію сколихнула смерть 10-річної дівчинки, яку зґвалтували і не надали допомоги
СБУ каже, що частково підірвала Кримський міст. Деталі операції
"Додаємо проносне в алкоголь російським солдатам". Як українські жінки борються з окупантами
End of Найпопулярніше
На брифінгу він запевнив, що загибель керівників міністерства не вплине на військові дії.
Основні версії
У коментарі телеканалу "Апостроф" Ігнат сказав, що у Броварах розбився гвинтокрил ДСНС, який свого часу Україні подарувала Франція. "Крила", говорить Ігнат, мають багато силових структур - прикордонники, Нацгвардія, у ДСНС також є спеціальний пожежний літак.
Точні причини авіакатастрофи поки що невідомі, але СБУ вже озвучила основні версії, яке розглядає слідство.
Вони такі:
- порушення правил польоту,
- технічна несправність гелікоптера,
- умисні дії щодо знищення транспортного засобу.
"Небо помилок не пробачає, як кажуть льотчики, але про причини поки що говорити зарано, тому що є кілька факторів, через які може статися катастрофа. Це не буде 1-2 дні, тому що дослідження авіакатастрофи займає певний час", - сказав Ігнат в ефірі телемарафону.
Для цього створять державну комісію, куди ввійдуть різні авіафахівці, каже речник Повітряних сил. За його словами, дослідження може тривати мінімум кілька тижнів.
"Фахівці виїжджають, і по крупинках збирають деталі, складаючи, так би мовити, вертоліт із тих залишків, що залишилися. Це така практика в усьому світі", - пояснив він.

Існує версія, що гвинтокрилу могла зашкодити погода - в середу в Броварах було туманно та вітряно.
На питання журналістів, чи розглядають слідчі версію теракту, Кирило Тимошенко відповів: "Служба безпеки займається цим питанням, є кримінальне провадження, будуть зроблені належні висновки, щоб з'ясувати, що це було".
Правоохоронці закликають усіх людей, які стали свідками падіння літака в Броварах, прийти і розповісти деталі.
Політ на низькій висоті допомагає уникнути ракет, але не без ризиків
Кріс Патридж, аналітик ВВС з питань зброї
Гвинтокрили зазвичай літають низько, щоб ухилитися від ворожих ракет "земля-повітря" (ЗРК). Київ, наприклад, знаходиться в безпосередній близькості від російських ЗРК С-400, розташованих у сусідній Білорусі, на півночі.
Це високопродуктивні системи, які змушують літаки - як вертольоти, так і літаки - літати на рівнях, які не виявить радар.
Низький політ також зменшує ризик атаки літака з боку інших ЗРК, таких як менша інфрачервона зброя, що запускається з плеча, коли літак потрапляє у спірне поле бою.

Але перебування на низькому рівні збільшує ризик зіткнення з землею. Цей тип польоту інтенсивний та досить стресовий для пілотів, особливо в міському середовищі з численними спорудами, ось як будівлі та дерева.
Ми досі не маємо ясності щодо причини цієї катастрофи, але низький політ не позбавлений ризиків.
Хочете отримувати головні новини в месенджер? Підписуйтеся на наш TelegramабоViber!