У Канаді KitKat дарує батончик шоколаду за скорочення екранного часу
З 1 по 21 червня KitKat запускає в Канаді кампанію — за зменшення екранного часу учасники можуть отримати безплатні батончики.
Про це компанія розповіла у своїх соцмережах.
«Коли у перерві менше екранного часу, ви відпочиваєте краще. А щоб підсолодити угоду, ми даруємо вам безкоштовні KitKat», — пишуть у команії.
За кожен 1% скорочення екранного часу — один «палець» KitKat. Призи надсилатимуть поштою і вони доступні для перших 500 учасників до вичерпання запасів.

Фото: KitKat
Щоб долучитися, треба опублікувати у сториз Instagram скриншот з сповіщенням про зменшення екранного часу, позначити бренд у Канаді і додати гештег.
До кампанії вже долучилися місцеві блогери, які діляться власним досвідом скорочення екранного часу.
Читайте також: Українці зʼїли морозива на понад 13,3 млрд грн у 2024 році — дослідження YC.Market