Мы в соціальних мережах

Facebook

Showreel

Video

www.newscast.com.ua носить виключно інформаціоний характер и не несе відповідальність за вміст інших сайтів. Всі авторскі права дотриманні.
  • Источники

  • Категории

ВЕРНУТЬСЯ

Anthropic запускає голосовий режим для ШІ-асистента Claude

Американський стартап Anthropic почав поетапно впроваджувати голосовий режим для мобільних застосунків свого ШІ-асистента Claude. Про це йдеться в оновленій документації на сайті Anthropic.

Новий функціонал, наразі доступний у бета-версії, дозволяє користувачам вести повноцінні голосові розмови з Claude. Режим поки працює лише англійською мовою, його запуск триватиме протягом кількох тижнів.

За повідомленнями користувачів, перший доступ до функції з’явився у вівторок, 27 травня. За замовчуванням голосовий режим працює на базі моделі Claude Sonnet 4.

«Голосовий режим дозволяє вам розмовляти з Claude і чути відповіді голосом, що полегшує використання Claude, коли ваші руки зайняті, але розум вільний», — йдеться на сторінці підтримки. 

Серед ключових можливостей:

  • Перетворення мови на текст: Claude відображатиме ключові моменти розмови на екрані.
  • Гнучкість взаємодії: Користувачі зможуть вільно перемикатися між текстовим і голосовим режимами.
  • Вибір голосу: Доступно п'ять різних варіантів голосу для Claude.
  • Документи та зображення: Можливість обговорювати з ботом вміст документів і зображень за допомогою голосу.
  • Транскрипція та резюме: Після завершення розмови користувачі отримають повну текстову транскрипцію та короткий виклад бесіди.

Втім, нова функція має обмеження. Голосові сесії враховуються в межах стандартного ліміту використання — безкоштовні користувачі можуть розраховувати на 20-30 таких розмов.

Доступ до голосового підключення до сервісів Google Workspace (наприклад, перегляд подій Google Calendar і електронної пошти Gmail) мають лише платні користувачі, а інтеграція з Google Docs доступна винятково для корпоративного плану Claude Enterprise.

Anthropic — не єдина компанія, що пропонує голосові чат-функції для своїх ШІ-ботів. Подібні рішення вже представили OpenAI (для ChatGPT), Google (Gemini Live) та xAI (Voice Mode для Grok). Це свідчить про тренд у розвитку ШІ, спрямований на створення більш природних і зручних способів взаємодії з віртуальними помічниками.

Источник:Ain

Поделиться :