Apple випустить «розумний хаб» для дому наприкінці 2025 року. У ньому буде екран і підтримка Siri
Apple планує представити свій «розумний хаб» для дому з дисплеєм і підтримкою Siri наприкінці 2025 року, пише Bloomberg і 9to5Mac.
Що відомо про пристрій
Він стане центром керування розумною технікою в будинку. Гаджет матиме квадратний 7-дюймовий екран, нову операційну систему homeOS і інтерфейс, схожий на StandBy в iPhone.
Очікується, що він отримає камеру, вбудований акумулятор і підтримку відеодзвінків через FaceTime. Також хаб зможе запускати інші програми Apple й підтримуватиме Apple Intelligence.
Пристрій поєднає функції iPad і HomePod. Його можна буде закріпити на стіні або розмістити на горизонтальній поверхні.
Чому затримали запуск
Проєкт стартував ще у 2022 році, але його презентацію неодноразово переносили. Причиною стали труднощі з доопрацюванням Siri й інтеграцією нової системи Apple Intelligence, яка повинна забезпечити кращу взаємодію з додатками й розуміння команд.
Компанія також стикнулася з викликами під час створення homeOS і забезпечення її стабільної роботи з іншими пристроями в екосистемі Apple. Щоб не відкладати запуск ще раз, частину функцій вирішили перенести на майбутні оновлення.
Apple планувала запустити хаб ще навесні 2025-го, але реліз перенесли щонайменше на кінець року. Компанія вже тестує пристрій всередині компанії – деяким працівникам дозволили користуватися гаджетом удома.
Майбутній хаб з роботизованою рукою
Окрім базової моделі, Apple також працює над більш просунутим хабом з роботизованою рукою, яка зможе пересуватися по столу. Цей варіант має отримати розширені функції ШІ та вийти не раніше ніж за рік-два після старту основної моделі. Орієнтовна вартість «робохабу» стартуватиме від 1000 доларів, а базова модель буде доступнішою.
Apple розробляє нові чипи для навушників AirPods і смартгодинників Apple Watch, щоб додати в них камери. Компанія планує завершити роботу над цими компонентами до 2027 року. Ідея в тому, щоб ці пристрої могли «бачити» об’єкти довкола, а також використовувати ШІ для взаємодії з користувачем – наприклад, швидше відповідати на запити.
Обкладинка й фото: Unsplash, Junseong Lee