Spend With Ukraine Ярослава Ажнюка тепер частина спільноти Ukrainer — деталі
Проєкт промоції українських брендів Spend With Ukraine стає частиною медіа спільноти Ukrainer.
Про угоду про злиття повідомляють керівники обох проєктів — Ярослав Ажнюк (Spend With Ukraine) і Богдан Логвиненко (Ukrainer).
«Разом з Ukrainer будемо перетворювати проєкт з вітрини та піар-служби українських брендів до спільноти та частини медіа Ukrainer International», — написав Ажнюк.
Оновлений Spend with Ukraine очолить Юлія Тимошенко, інтервʼюерка Ukrainer. Андрій Клен та Ярослав Ажнюк, як співзасновники, залишатимуться долученими у проєкт, але його розвиток тепер повністю залежатиме від команди Богдана Логвиненка.

«Якийсь час ми будемо тестувати різні нові форми контенту – будуть інтервʼю з українськими дизайнерами та засновниками, будуть події та багато усього цікавого», — коментує Богдан Логвиненко.
Нагадаємо, Spend With Ukraine запустили навесні 2022 року, «щоб розповісти світові скільки класних продуктів та брендів створює Україна».
У колекцію з понад 200 українських брендів на SWU потрапили продукти, як є українськими, які можна купити по світу і які не співпрацюють з терористичними режимами.

«Свого часу проєкт наробив багато галасу у глобальних медіа і познайомив мільйони людей з класним українським — як то сенсовний декор та прикраси від GUNIA project чи мистецькі килими від OLK manufactory, що поєднують козаків, майстра Йоду, та традиції українського килимарства», — додає Ажнюк.
Ukrainer — спільнота та організація, що з 2016 року досліджує Україну та український контекст. Команда влаштовує експедиції регіонами країни збираючи історії задля збереження культурної та історичної памʼяті.
Читайте також: 1,6 млн грн «Нова Пошта» інвестувала у запуск фулфілменту в Польщі — AIN дізнався деталі