Власники Xiaomi SU7 подають найбільшу кількість скарг серед власників великих китайських електроседанівПродажі електромобілів Xiaomi падають на тлі кризи довіри до компанії
Продажі електрокарів компанії знижуються третій тиждень поспіль після трьох скандалів з автомобілями. Засновник Xiaomi Лей Цзюнь назвав цей період "найважчим з моменту створення компанії".
Автомобільний підрозділ Xiaomi переживає серйозні труднощі - продажі електрокарів компанії знижуються третій тиждень поспіль, повідомляє CarNewsChina.
Згідно з офіційною статистикою, з 16 по 19 тиждень 2025 року продажі моделей SU7 та SU7 Ultra знизилися з 7200 до 5200 одиниць на тиждень, при цьому базова версія SU7 втратила 2000 продажів, опустившись із 6700 до 4700 одиниць.
Проблеми виникли на фоні трьох конкретних скандалів: обмеження потужності SU7 Ultra, побоювання щодо безпеки після аварії з авто та скандалу із опціональним капотом SU7 Ultra за $5800, який рекламувався як аеродинамічне рішення з "подвійними повітроводами для охолодження гальм", але насправді не мав жодної реальної функції охолодження.
За даними China Automobile Quality Network, Xiaomi SU7 посів останнє місце у рейтингу великих електричних седанів, тобто власники Xiaomi SU7 подають найбільшу кількість скарг відносно продажів авто.
Аналітики зазначають, що понад 50% власників SU7 Ultra вперше придбали авто вартістю понад 500 тисяч юанів (понад $69500), тому їх очікування щодо якості та чесності маркетингу особливо високі.
Частина клієнтів вже звернулася до юристів з метою ініціювати колективні позови, а понад 300 покупців об’єдналися в групи захисту прав споживачів, вимагаючи повернення коштів і потрійної компенсації.
Засновник Xiaomi Лей Цзюнь назвав цей період "найважчим з моменту створення компанії".
Новини від Корреспондент.net в Telegram та WhatsApp. Підписуйтесь на наші канали https://t.me/korrespondentnet та WhatsApp









