Тетяна Кисельчук стала COO групи компаній, куди входять AIN та Molfar
Українська медіаменеджерка Тетяна Кисельчук стала новою операційною директоркою групи компаній, куди входять онлайн-видання AIN, розвідувальна агенція Molfar та освітній Molfar Intelligence Institute.
В зону відповідальності Кисельчук входитиме операційний розвиток і підтримка компаній, а також стратегічне консультування керівників напрямів.
«Розвідка, розслідування, технології, аналітика, медіа — я в захваті від масштабів і різноманітності проєктів Molfar. Щиро рада долучитися до команди, яка формує майбутнє», – повідомила Кисельчук.

Артем Старосєк, власник Molfar, видавець AIN
«На сьогодні Molfar — це не просто одна компанія, а ціла екосистема, до якої входять медіа AIN, розвідувальна агенція Molfar та Molfar Intelligence Institute. Я впевнений, що Тетяна зможе посилити ці різнорідні напрямки та допоможе кожному проєкту розвиватися органічно.
Її сильна сторона — будувати і доповнювати візії. Ця навичка буде особливо корисною для нашого нового соціально важливого проєкту — Molfar Intelligence Institute.
Раніше Тетяна успішно трансформувала Суспільне (НСТУ), де працює 4 тисячі фахівців. Наша група компаній поки що не така велика, але ми активно масштабуємося та ростемо. Її досвід буде надзвичайно корисним для розвитку наших медійних проєктів, а саме AIN та Molfar Intelligence Institute».
До цього Кисельчук працювала виконавчою директоркою проєкту UNITED24 при Міністерстві цифрової трансформації. Під час її роботи на посаді загальна сума зібраних коштів на платформі перетнула позначку в $1 млрд.
Також Тетяна перебувала в складі правління Суспільного Мовлення, очолювала напрям інформаційного мовлення та діджитал-платформ.
Серед її інших проєктів – запуск у 2016 році безоплатного освітнього відеолекторія WiseCow, а також розвиток видання bit.ua на посаді головної редакторки.
AIN – українське медіа про бізнес, технології і підприємництво з 25-річною історією. Видання пише про стартапи, інвестиції, злиття та поглинання, реальний сектор економіки, новини науки, космосу, Defense Tech та все, що впливає на життя українських підприємців і IT-спеціалістів.
Molfar Agency – це розвідувальна агенція, яка об’єднує 80 професіоналів, що займаються розвідкою по відкритих джерелах, фінансовою та воєнною розвідкою, пошуком інформації, аналітикою та фактчекінгом. Первісна діяльність базувалась на дослідженнях ринку, компаній та персоналій, але була суттєво розширена в умовах повномасштабної війни.
Molfar Intelligence Institute — це аналітичний інститут, що спеціалізується на розвідці, OSINT-аналізі, цифровій безпеці та стратегічних комунікаціях. Інститут сформувався на базі освітнього та PR департаментів при розвідувальній агенції Molfar, що функціонував з 2022 до 2025 року.
Фото: Анастасія Мантач, Данило Павлов