Укрзалізниця обіцяє пасажирам компенсації за кібератаку, що призупинила онлайн-продаж квитків
Укрзалізниця обіцяє компенсувати пасажирам незручності через кібератаку 23 березня, внаслідок якої не можна було купити квитки онлайн.
Що запропонують пасажирам із паперовими квитками, придбаними у період хакерської атаки:
- безплатно скористатися платними залами очікування
- отримати безплатний чай від працівників у потязі.
У компанії також радять зберігати паперові квитки для «подальших компліментів від залізниці й партнерів на знак вибачень за ситуацію».
Квитки досі треба купувати на касі?
Станом на 26 березня квитки досі не можна придбати онлайн – лише на касі. Додаткові каси запустили у Києві, Вінниці та Львові. Вони працюють без технічних перерв та обідів. У касах можна прибрати квитки на найближчі дати – 26 і 27 березня. Пасажирам радять приходити за квитками з 9:00 до 11:00 та з 14:30 до 16:30.
Наразі над відновленням роботи застосунку й сайту працюють ІТ-фахівці Укрзалізниці, Кібердепартамент СБУ, Державний центр кіберзахисту, Урядова команда реагування на комп'ютерні надзвичайні події (CERT-UA) при Держспецзв'язку, ІТ-команда Київстар та всі залучені фахівці.
23 березня в Укрзалізниці повідомили, що в застосунку й на сайті тимчасово не працюють онлайн-сервіси. Також наразі не можна купити квитки на потяг через сервіс «Армія+». Для звʼязку з Укрзалізницею можна використовувати соціальні мережі. Наприклад, писати в коментарях тут.
24 березня у Києві подвоїли кількість відчинених кас, щоб усі охочі могли придбати квитки.