Мы в соціальних мережах

Facebook

Showreel

Video

Від 13 до 23 років колонії: в РФ засудили полонених азовців

14:29:05

Військовий суд у російському Ростові-на-Дону засудив 23 українських військовополонених, які в різні роки служили в полку Азов, до ув’язнення в колонії суворого режиму. Про це повідомила Медіазона в середу, 26 березня.   За інформацією видання, Ярослав Ждамаров, Олександр Мероченець, Микита Тимонін, Олександр Мухін, Олег Тишкул та Артур Грецький отримали по 22 роки колонії суворого режиму. Олександр Ірх та Артем Гребешков - по 20 років, Олег Мижгородський - 17 років, Олег Жарков - 13 років, Анатолій Грицик - 19 років, Олексій Смиков - 23 роки. Усі вони планують оскаржити вирок.   Одинадцять осіб отримали заочні вироки, оскільки вже повернулись в Україну в рамках обміну. Давиду Касаткину та Дмитру Лабінському присудили по 23 роки колонії суворого режиму.   Дев'ять жінок, які працювали військовими кухарками, отримали заочні вироки у колонії загального режиму. Їхні строки варіюються від 13 до 14 років. Жінок обміняли в вересні 2024 року.   Прокурор вимагав різні строки ув'язнення для кожного, від 13 до 24 років, залежно від обвинувачення. Справа щодо загиблого в СІЗО Александра Іщенка була закрита, тому вироку йому не винесли.   В суді обвинувачені неодноразово заявляли про фальсифікацію їхніх показів, допити без адвокатів, принизливе ставлення, відмову в медичній допомозі та катування.   "Я бачив мішки на головах, дроти на різних кінцівках тіла, поламані ребра, побиті нирки...жодної медичної допомоги...двічі за рік ми ходили в душ - виходили бруднішими, ніж зайшли, ще й побиті", - сказав у своєму заключному слові Микита Тимонін. Нагадаємо, торік у Росії сімом бійцям полку Азов суд виніс вироки - від 25 до 28 років позбавлення волі. В РФ засудили до 18 років колонії полоненого бійця Азову

Водіям по всій Європі загрожують єдині заборони водіння

13:06:10

У Євросоюзі узгодили нові жорсткі заходи проти порушників правил дорожнього руху. Якщо водій серйозно порушить правила в одній із країн ЄС, йому може бути заборонено сідати за кермо по всій Європі. Про це повідомляє  BILD у середу, 26 березня.   Зазначається, що це стосується навіть тих випадків, коли водій має права видані в іншій країні ЄС.    Зараз у Євросоюзі діє правило, за яким країна, яка не видавала посвідчення водія, може заборонити керування автомобілем тільки на своїй території. Новий закон передбачає, що країна, яка видала права, буде зобов'язана визнати та підтримати таке обмеження, якщо воно накладене іншим членом ЄС. Нововведення торкнеться насамперед серйозних порушень - наприклад, водіння у п'яному стані або ДТП із летальним кінцем. Щоб заборона стала загальноєвропейською, в країні, де її було накладено, має бути призначена пауза у кермуванні мінімум на три місяці, а всі апеляції мають бути вичерпані. Угода між Європарламентом і країнами ЄС поки що попередня - її ще треба формально затвердити. Коли саме це станеться, поки що незрозуміло, зазначає видання. Нагадаємо,  в Україні планують змінити систему медогляду водіїв . Передбачається розподіл водіїв та кандидатів у водії, які мають проходити медичне обстеження та медичний огляд, на дві групи. Водія вперше позбавили прав за порушення правил військового обліку

До використання у ЗСУ допустили безпілотний авіакомплекс Хижий птах

12:44:08

Міністерство оборони України кодифікувало та допустило до використання в підрозділах ЗСУ безпілотний авіаційний комплекс Хижий птах»вітчизняного виробництва. Про це  повідомила пресслужба відомства в середу, 26 березня.   Інженери створили БПАК Хижий птах з урахуванням аналізу застосування безпілотників у бойових діях. Хижий птах вже довів свою ефективність у знищенні бронетехніки та укріплених вогневих позицій ворога. Зазначається, що коптери цього комплексу мають підвищену стійкість до роботи під дією ворожого РЕБу.   Українські Хижі птахи мають рами різних типорозмірів. Коптери несуть бойове навантаження, якого вистачає для ураження танка, бронетранспортера, самохідної артилерійської установки, укріпленого бліндажа тощо. Хижі птахи знищують окупантів у різних погодних умовах, вдень і вночі, наголосили в Міноборони. Нагадаємо, раніше до експлуатації у ЗСУ допустили безпілотні авіаційні комплекси WINFLY українського виробництва. Міноборони також кодифікувало та  допустило на озброєння у ЗСУ безпілотні авіаційні комплекси BATON  українського виробництва.