Онлайн-сервіси Укрзалізниці зазнали масштабної кібератаки. Квитки все ще можна купити лише на касі
Онлайн-сервіси Укрзалізниці постраждали внаслідок масштабної кібератаки, повідомила пресслужба компанії.
Атака на онлайн-системи була таргетованою, багаторівневою і нетривіальною, кажуть в Укрзалізниці. Відновлення сервісів триває вже другу добу, до процесу залучені фахівці компанії, партнери та кібердепартамент СБУ.
Поїзди курсують за розкладом, затримок немає. Для забезпечення перевезень застосували резервні протоколи, які раніше вже впроваджувалися через подібні інциденти.
Як купити квитки
- Онлайн-послуги все ще не працюють, тож продаж квитків можливий тільки в офлайн-режимі через каси вокзалів
- На 24 і 25 березня активували продаж міжнародних квитків у касах (зазвичай такі квитки доступні лише онлайн)
- У разі крайньої потреби можна оформити проїзд безпосередньо в потязі через провідника
Каси працюють у посиленому режимі, з додатковим персоналом. Проте пріоритет обслуговування надають пасажирам, які мають вирушити у рейс 24–25 березня.
Як повернути квиток
Пасажири, які хочуть повернути квитки на 24 березня, можуть зробити це онлайн. Для цього потрібно принаймні за годину до відправлення рейсу надіслати скан або фото квитка і номер телефону на пошту services.uz.gov.ua@gmail.com. Заявки обіцяють обробити протягом трьох днів після відновлення роботи систем.
23 березня в Укрзалізниці повідомили, що у застосунку та на сайті тимчасово не працюють онлайн-сервіси. Також наразі не можна купити квитки на потяг через сервіс «Армія+». Для звʼязку з Укрзалізницею можна використовувати соціальні мережі. Наприклад, писати в коментарях тут.
Обкладинка й фото: Костянтин Гузенко для Віледжа