ЗМІ: в обох двигунах літака, що розбився в Південній Кореї, знайшли пташині пір'я та кров

Слідчі виявили пташине пір'я та кров в обох двигунах літака Jeju Air, який розбився в Південній Кореї у грудні, убивши 179 людей. Про це повідомляє Reuters з посиланням на джерело, яке знайоме з результатами розслідування інциденту.
Літак Boeing 737-800, який вилетів зі столиці Таїланду Бангкока до округу Муан на південному заході Південної Кореї, приземлився без шасі та вилетів за межі злітно-посадкової смуги аеропорту, загорівшись після зіткнення з насипом.
Лише двоє членів екіпажу в хвості літака пережили наймасштабнішу авіаційну катастрофу на території Південної Кореї.
За інформацією влади, приблизно за чотири хвилини до аварії один із пілотів повідомив про зіткнення з птахом і оголосив надзвичайну ситуацію, перш ніж розпочати відхід і спробувати приземлитися на протилежному смуги. За дві хвилини до того, як пілот оголосив екстрений виклик “Mayday”, диспетчерська служба закликала бути обережними через “активність птахів” у цьому районі.
Підписуйтесь на наш Tелеграм канал
У січні слідчі заявили, що на одному з двигунів, знайдених на місці аварії, знайшли пір’я, а відео видно, що птах врізався в двигун.
Додамо, дві чорні скриньки літака ‒ ключові для з'ясування причини катастрофи ‒ припинили запис приблизно за чотири хвилини до аварії.
Сім Джай-дон, колишній слідчий з міністерства транспорту, зазначив, що відсутність даних стала несподіванкою, і припустив, що все живлення, включно з резервним, могло бути відключено. А таке трапляється рідко.
Зіткнення з птахами, яке вплинуло б на обидва двигуни, також є рідкісним явищем у світовій авіації. Відомо про успішну посадку пілотами літака без загиблих у таких ситуаціях, зокрема приводнення на річку Гудзон в США в 2009 році, яке отримало назву “Диво на Гудзоні”.

- У Південній Кореї 29 грудня пасажирський літак зійшов зі злітно-посадкової смуги і розбився в міжнародному аеропорту Муана. Унаслідок авіакатастрофи загинули 179 людей, дві людини вижили. Рейс 7C2216 авіакомпанії Jeju Air прибув зі столиці Таїланду Бангкока.
- Слідчі називають можливими факторами зіткнення з птахами та погодні умови, вони перевіряють ці версії.
- За словами експертів, залишається багато питань, зокрема чому літак, оснащений двома двигунами CFM 56-7B26, летів так швидко і чому його шасі не було випущено, коли він проїхав по злітно-посадковій смузі і врізався в стіну.
- Представники міністерства транспорту заявили, що коли пілоти виконували плановий захід на посадку, вони повідомили диспетчерській службі, що літак зіткнувся з птахом.