Укрпошта доставлятиме товари Temu
Поштовий оператор «Укрпошта» оголосила про співпрацю із китайським маркетплейсом «Temu». Це має забезпечити швидше та надійніше доставлення товарів українським споживачам, повідомляє пресслужба компанії.
Тестування послуги запустили у вересні 2024 року. Відтоді «Укрпошта» обробила понад 1,5 млн відправлень від Temu, з яких 80% надійшли клієнтам упродовж трьох днів після митного оформлення. Загалом співпраця із Temu розповсюджується на понад 30 тисяч точок обслуговування по всій Україні.
За словами Ігоря Смілянського, генерального директора «Укрпошти», компанія планує відкриття другого центру обробки міжнародних відправлень. Завдяки цьому 95% міжнародних відправлень доставлятимуть клієнтам до двох днів з моменту потрапляння в Україну.
Що не так із Temu?
У 2022 році розпочав роботу маркетплейс Temu, який розробила китайська компанія PDD Holdings. Це материнська компанія іншого відомого гіганта — Pinduoduo. Спочатку Temu запустився на ринку США у вересні 2022 року, але швидко розійшовся іншими країнами. Платформа пропонує все — від одягу та товарів для дому до електроніки. Працює і як сайт, і як застосунок.
Платформа використовує агресивну маркетингову стратегію: великі знижки, безкоштовна доставка, бонуси для нових користувачів. Тож Temu вдалося швидко привернути увагу покупців.
Однак маркетплейс неодноразово зазнавав критики через:
- замовлення можуть відправити на кілька тижнів чи місяців пізніше або вони можуть не приїхати взагалі. Також існують випадки з неповерненням коштів;
- продаж підроблених товарів або продуктів, які не відповідають опису;
- товари, які можуть містити токсичні речовини;
- 6-денний робочий день по 72 години на тиждень та примусова праця;
- небезпека та торгівля персональними даними.
AIN звернувся за додатковим коментарем до «Укрпошти» та оновить публікацію після відповіді поштового оператора.