Бронювання у Дії знову запрацювало після кібератаки на держреєстри
Оновлено 30 грудня. У Мін'юсті також повідомили про відновлення роботи:
- Єдиного реєстру довіреностей
- Спадкового реєстру
- Єдиного реєстру спеціальних бланків нотаріальних документів
Відтепер нотаріуси можуть повноцінно здійснювати реєстрацію довіреностей, заповітів та спадкових справ, а також проводити перевірку спеціальних бланків. Всі нотаріальні дії, які були вчинені під час відсутності доступу до реєстрів, будуть внесені впродовж 5 робочих днів. Впроваджено посилені заходи кіберзахисту.
26 грудня у «Дії» відновили процес бронювання працівників від мобілізації після масованої кібератаки росіян. Про це повідомив міністр цифрової трансформації Михайло Федоров.
19 грудня 2024 року українські держреєстри зазнали наймасштабнішої зовнішньої кібератаки. Через атаку тимчасово припинили свою роботу реєстри Міністерства юстиції й сервіс «Дія». У Центрі протидії дезінформації наголосили, що дані з «Оберегу» не втрачені. Натомість у «Дії» тимчасово припинили роботу такі сервіси:
- послуги ФОП і ТОВ;
- перереєстрація авто;
- бронювання працівників;
- єВідновлення;
- витяг із ЄДР;
- актові записи;
- повідомлення про пошкоджене/знищене майно.
Наразі процес бронювання відновлено. Він працює за схемою, як і раніше:
- зареєструватися та авторизуватися в електронному кабінеті на порталі «Дія»;
- у розділі «Послуги» обрати "Бронювання працівників";
- перевірити дані про компанію;
- заповнити дані про працівників, яких подають на бронювання;
- підписати документи.
Результат заявки стане відомим протягом 72 годин. Його можна буде передивитись в електронному кабінеті, а також у застосунку «Резерв+» працівника, якого бронює підприємство.
Читайте також: Масштабна кібератака на державні реєстри. Чому це сталося та як вберегти інші системи – пояснюють фахівці з кібербезпеки