У Японії під кібератакою опинилася одна з найбільших авіакомпанійАвіакомпанія Japan Airlines повідомила, що зазнала кібератаки
Представники JAL заявили, що тимчасово призупинили продаж квитків на всі послуги після інциденту.
Japan Airlines постраждала від кібератаки, низка рейсів затримується. Про це у четвер, 26 грудня, повідомляє Kyodo News.
"Ми можемо підтвердити, що зазнали кібератаки, і зараз розбираємося із ситуацією. Існує ймовірність затримок і скасування", - заявила представниця JAL.
За даними Kyodo, збій уже призвів до затримки дев'яти внутрішніх і кількох міжнародних рейсів.
Japan Airlines - друга за величиною авіакомпанія Японії після All Nippon Airways (ANA).
Nippon Airways, головний конкурент JAL, заявила, що не постраждала від жодних кіберінцидентів і що послуги працюють у звичайному режимі.
JAL не єдина велика японська компанія, яка постраждала від кібератак за останні роки.
У 2022 році уряд Японії заявив, що кібератака змусила постачальника Toyota на день припинити роботу на вітчизняних заводах.
У червні цього року сайт для обміну відео Niconico призупинив свої послуги через кібератаку.
Японське космічне агентство JAXA заявило, що постраждало від кібератаки у 2023 році, але доступ до конфіденційної інформації не був.
Нагадаємо, 19 грудня Україна зазнала наймасштабнішої кібератаки на держреєстри, які перебувають у компетенції Міністерства юстиції. Повідомлялося, що повне відновлення реєстрів займе близько двох тижнів.
Новини від Корреспондент.net в Telegram та WhatsApp. Підписуйтесь на наші канали https://t.me/korrespondentnet та WhatsApp











