Мы в соціальних мережах

Facebook

Showreel

Video

Ф'юрі підказали, що потрібно змінити в реванші з Усиком

09:38:53

Колишній чемпіон світу Тоні Беллью поділився думкою про реванш між Тайсоном Ф'юрі та володарем титулів WBC, WBA та WBO у надважкій вазі Олександром Усиком. За його словами, британському боксеру, щоб сподіватися на успіх у повторному поєдинку, треба не дозволити українцю знову провести бій у агресивній манері. "Ф'юрі не можна дозволяти Усику діяти агресивно. Це мене здивувало. Я був одним з небагатьох, хто ставив на Усика перед їхнім боєм. Усі вважали, що Ф'юрі буде занадто великим, сильним і важким. Усім, хто мене слухав, я казав, що Усик переможе. Я просто не уявляв, що він переможе Тайсона Ф'юрі, діючи агресивно. Це застало зненацька Ф'юрі та інших. Але цього разу йому це просто так не зійде з рук. Тайсон буде набагато кмітливішим і обізнанішим", - наводить слова Беллью Express . Реванш Усик - Ф'юрі відбудеться 21 грудня у столиці Саудівської Аравії Ер-Ріяді. У травні цього року у бою за звання абсолютного чемпіона українець здобув перемогу над британцем роздільним рішенням суддів. Раніше Ф'юрі зробив гучну обіцянку перед реваншем з Усиком.

"Вухастик" та iFresh - власні бренди AFINA Group - визнані переможцями премії "Вибір року-2024"

09:02:30

Це визнання відображає не лише високу якість продукції, але й вірність українським цінностям та турботу про родину, це - справжнє народне визнання якості та довіри. Бренд "Вухастик" , що спеціалізується на безпечних засобах для догляду за всією родиною, отримав заслужене визнання в премії "Вибір року-2024". ТМ "Вухастик" за рік на ринку стала символом турботи та якості для українських родин. Продукція бренду, зокрема дитячий пральний порошок, виготовляється в Україні з дотриманням найвищих стандартів безпеки та без агресивних компонентів. Особливістю бренду є використання сучасних технологій, що дозволяють зберігати високу безпечну якість, що важливо для родин з малюками. Визнання "Вухастика" переможцем підтверджує довіру українських споживачів та підкреслює прагнення бренду підтримувати комфорт і здоров’я родин.