McDonald's повідомив про різке зниження продажів у третьому кварталі через слабкий попит у Франції, Великобританії, Близькому Сході та Китаї. Глобальні продажі знизилися на 1,5%. Про це у вівторок, 29 жовтня, пише Financial Times.
Мережа ресторанів швидкого харчування уточнила, що скорочення продажів перевищило прогноз аналітиків Visible Alpha, які очікували зниження на 0,6%.
Це перше послідовне падіння продажів McDonald’s з часів пандемії Covid-19 у 2020 році, після зниження на 1% у другому кварталі, коли мережа намагається повернути клієнтів, особливо домогосподарства з низьким рівнем доходу, які постраждали від тривалої продовольчої інфляції. Виручка за третій квартал зросла на 3% і досягла 6,9 млрд доларів, перевищивши очікування у 6,8 млрд доларів, але чистий прибуток знизився на 3% до 2,26 млрд доларів, що трохи не дотягнуло до прогнозу у 2,3 млрд доларів.
McDonald's зазначає, що війна на Близькому Сході та падіння продажів у Китаї негативно позначилися на показниках, хоча бізнес компанії в Латинській Америці продовжує зростати.
З метою залучення американських клієнтів, яких не задовольняє зростання цін на бургери, картоплю фрі та напої, McDonald's продовжив дію літніх акційних пропозицій.
Тим часом, за перше півріччя 2024 року виторг мережі ресторанів McDonaldʼs в Україні зріс на 44% і досяг 7,8 млрд гривень, а прибуток збільшився на понад 80%.
Акції McDonald's показали падіння на 9% після повідомлень про спалах кишкової палички у закладах США.