Українці запустили Rewish – платформу для створення та розповсюдження вішлістів
В Україні запустили сервіс для створення списків бажань і розповсюдження їх у соціальних мережах Rewish. Мета проекту — дати можливість українцям не соромитись своїх бажань і сміливо говорити про них.
Як це працює
- Користувач реєструється на платформі за допомогою номеру телефону, заповнює профіль та отримує можливість створювати списки бажань та ділитись ними.
- Можна додавати що завгодно – від книг і каблучок до вражень, досвідів і навіть банки для збору коштів.
- Посиланням на свій вішлист можна поділитись у соцмережах, відправити у приватних повідомленнях або ж закріпити у біо.
Деталі про компанію
Жанна Орлова до заснування стартапу працювала в «Мультиплекс», EasyPay, «Київстар» та інших українських компаніях, де відповідала за запуск продуктів та сервісів для користувачів. Як повідомили AIN.UA в команді стартапу, Rewish наразі розвивається всередині української ІТ-компанії Valuetek.
Rewish по суті є маркетплейсом з елементами соціальної мережі, тому монетизувати його планують по традиційній моделі – через запуск таргетованих оферів від продавців.
На сьогодні на платформі уже зареєстровано понад 2000 користувачів, які записали понад 8000 бажань.
Чому це цікаво
Люди часто не знають, що подарувати своїм близьким на дні народження, новорічні та інші свята. Ще гірше, коли погано знаєш людину, до якої ідеш на вечірку. Відкриті вішлисти можуть значно полегшити цю задачу (якщо, звісно, в них багато варіантів подарунку, інакше ризикуєте отримати від друзів 10 однакових рожевих панамок чи книжок).
Цікаво, що в Україні вже був дуже подібний сервіс – Wishround. Він працював трохи за інакшою моделлю: люди могли запускати краудфандингові кампанії на якісь покупки, а друзі – скидати на них гроші. Монетизація відбувалась по моделі комісії. Ідею оцінили і користувачі, і інвестори, але вже за пару років Wishround закрився через те, що так і не перетворився на прибутковий бізнес.