Canva придбала австралійський стартап Leonardo AI, щоб посилитися в галузі генеративного ШІ
Австралійська компанія Canva придбала австралійський стартап, що займається дослідженням штучного інтелекту та створенням візуального ШІ-контенту – Leonardo.AI. Зробили це, щоб посилитися в галузі генеративного штучного інтелекту, йдеться у блозі.
Суму угоди не розголошують. Співзасновник і головний продуктовий директор Canva Кемерон Адамс сказав, що це поєднання готівки та акцій, пише TechCrunch. Також відомо, що у грудні торік Leonardo залучив $31 млн, пише австралійський Forbes.
Що буде після поглинання
- Усі 120 співробітників Leonardo приєднаються до Canva. Вони продовжать працювати незалежно і зосередиться на дослідженні моделей і розробці продуктів за фінансової підтримки та ліцензованих даних з програми Canva Creators.
- Але у Canva одразу пишуть, що контент їхніх користувачів не буде передаватися у Leonardo, якщо вони тільки самі не дадуть на це згоду.
- Canva хоче інтегрувати технології Leonardo та їхню базову модель Phoenix у набір продуктів Magic Studio, таких як генератор зображень та відео Magic Media.
Canva каже, що вже давно інвестує у розвиток штучного інтелекту. Тільки в березні цьогоріч стало відомо про придбання за $380 млн онлайн-платформи для дизайну Affinity, щоб кинути виклик Adobe. З 2019 року Canva також придбала Flourish, Kaleido, SmartMockups, Pexels, Pixabay та SlidesCarnival.