Apple втратила лідерські позиції на китайському ринку, продажі смартфонів впали на 6,7%
Компанія Apple зазнала значних втрат на ринку смартфонів Китаю, оскільки технологічний гігант зіткнувся з посиленням конкуренції з боку таких конкурентів, як Huawei. Відповідно до даних дослідницької компанії Canalys, які наводить Reuters, постачання iPhone у другому кварталі 2024 року знизилися на 6,7% порівняно з аналогічним періодом минулого року.
Агентство зазначає, що це зниження підкреслює труднощі американського технологічного гіганта на його третьому за величиною ринку.
За даними Canalys, загальний обсяг постачань Apple у другому кварталі склав 9,7 млн пристроїв проти 10,4 млн у попередньому році. Натомість китайський конкурент Huawei демонструє стрімкий ріст — постачання смартфонів компанії зросли на 41% до 10,6 млн пристроїв завдяки успішному запуску нової серії Pura 70.
Ринкова частка Apple в Китаї скоротилася з 16% до 14%, а її позиція в рейтингу виробників смартфонів знизилася з третього на шосте місце.
Загалом поставки смартфонів у Китаї за квартал зросли на 10% у другому кварталі. Лідером стала компанія Vivo з часткою ринку 19%, за нею йдуть Oppo, Honor та Huawei з показниками 16%, 15% та 15% відповідно.
Аналітики пов’язують успіх Huawei з поверненням компанії до сегмента преміальних смартфонів завдяки використанню власних чипів, ігноруючи санкції США, які перекрили їй доступ до глобального ланцюга постачання мікросхем.
Намагаючись підвищити продажі, цього року Apple запустила кампанію знижок, щоб залучити споживачів, але це не зупинило падіння.
Експерти прогнозують подальше зростання Huawei на китайському ринку. За оцінками компанії TechInsights, загальні поставки смартфонів Huawei у Китаї у 2024 році можуть перевищити 50 млн пристроїв, що зробить її лідером ринку з часткою 19%.