Проблему технологічного збою виправлено - CrowdStrike
CrowdStrike активно працює з постраждалими клієнтами і рекомендує використовувати офіційні канали для зв'язку.
Голова CrowdStrike Джордж Куртц підтвердив, що проблему, яка спричинила глобальний технологічний збій, зрештою "виявлено, ізольовано та виправлено". Про це він поінформував на платформу Xу п’ятницю, 19 липня.
Збій стався через дефект в оновленні програмного забезпечення для Windows, однак, не торкнувся Mac та Linux.
Куртц акцентував, що це не був інцидент із безпеки або кібератака.
CrowdStrike активно працює з постраждалими клієнтами і рекомендує використовувати офіційні канали для зв'язку.
"Команда компанії повністю мобілізована для підтримки безпеки та стабільності клієнтів", - запевнив Куртц.
Нагадаємо, масштабний технічний збій у всьому світі порушив роботу аеропортів, банків та медіа. Зокрема, всі рейси великих американських компаній - Delta, United Airlines та American Airlines - скасовані.
Ми повідомляли, що у мобільному застосунку Monobank 30 травня стався збій у всіх операціях.
Сталися збої в застосунках Нової пошти, Vodafone та Sense Bank
Новини від Корреспондент.net в Telegram та WhatsApp. Підписуйтесь на наші канали https://t.me/korrespondentnet та WhatsApp