Як ІТ-компанії використовувати партнерські зв’язки у складні часи: 3 кейси
Статистика свідчить, що бізнес-партнерство позитивно впливає на доходи, розвиток бізнесу та впровадження інновацій. Ми в Red Jumpers Agency можемо це підтвердити, адже створили мережу з більше ніж 700 IT-компаній у Східній Європі та Латинській Америці. В статті ділимось досвідом партнерства на прикладі трьох кейсів.
Кейс 1. Знайти альтернативу, коли клієнти відмовляють кандидатам з України
Коли почалася повномасштабна війна, клієнти відмовляли кандидатам з України через побоювання щодо ймовірних перебоїв у роботі та загрозу безпеці. Наявність старлінків та генераторів їх не переконувала. На допомогу прийшли два фактори:
Що ми зрозуміли. Розширювати географію партнерств — важливо. Оптимально співпрацювати з країнами, що схожі на нашу за ментальністю.
Кейс 2. Отримати прибуток від зайвих і нерелевантних лідів
Практично у кожної компанії час від часу трапляються ліди, які є нерелеватними з різних причин (нерелеватний стек, немає відповідної експертизи, вся команда зайнята) — такі ліди можуть бути дуже корисними іншій компанії, навіть допомогти їй вижити у скрутні моменти. Ми працюємо за моделлю співпраці, коли наші партнери передають нам ліди, які є нерелевантними. Наша команда відкрита до різноманітних задач: з невеликою тривалістю, рідкісними технологіями, невисоким рейтом, залученням на парт-тайм. Те, що неприйнятно для одного партнера, може стати корисним для іншого. При чому, компанія, що передає нерелеватний для себе проект іншому підрядникові, отримує % винагороди за це. Так, багато компаній не вважають, що прибуток від такої діяльності може бути значним. Але все ж бачимо в цьому переваги.
- Навіть невеликий проєкт, що залучить команду з двох людей, щомісяця приноситиме компанії приблизно 1500 доларів. Ці кошти точно не будуть зайвими, скажімо, щоби втримати гарного спеціаліста на бенчі.
- Задача, яка не релевантна для вас, може стати порятунком для партнера.
- Ви не втратите клієнта, а український ринок — гроші, адже після відмови хтось може піти за спеціалістами на ринки Індії або Філіппін.
Що ми зрозуміли. Будь-який прибуток корисний. Будь-який ваш проєкт може врятувати когось з партнерів.
Кейс 3. Відшукати спеціаліста з раритетної технології
Коли ми отримали запит на дуже давню технологію — COBOL і почали пошуки в соцмережах, люди реагували дуже емоційно: ставили смайлик, який заходиться від сміху або у якого вибухає мозок, писали, що знайти такого розробника нереально. Але ми розуміли: клієнт платить височенний рейт, ми вже співпрацювали раніше, тож запит має великі шанси піти в роботу, потрібно лише знайти такого спеціаліста. І ми це зробили.
Що ми зрозуміли? Ширша мережа партнерів = вищі шанси закривати найскладніші запити = більша цінність для клієнтів.
Замість висновків. Три наші ключові принципи в партнерстві:
Якщо ви хочете стати частиною нашої мережі, шукаєте розробника або команду, звертайтеся до спеціалістів Red Jumpers agency.