Український стартап для гейміфікованого навчання та терапії дітей MaPanda залучив $1,3 млн інвестицій
MaPanda, український інструмент для гейміфікованого навчання та терапії для дітей трьох-дев’яти років онлайн, залучив $1,3 млн інвестицій, повідомляє AIN.UA. Ці кошти, отримані від засновника Bini Games у декілька раундів венчурного фінансування, дозволили розробити MVP та протестувати його з партнерами.
Наразі, команда орієнтована на розвиток технології на українському ринку, а згодом і США.
MaPanda пропонує підхід до навчання та терапії з використанням анімованих персонажів, якими керують кваліфіковані викладачі або психологи в режимі реального часу. Цей формат занурює дітей у мультяшний світ, що знижує стрес від взаємодії з дорослими та підвищує рівень довіри та залученості.
За словами засновника MaPanda, Михайла Гончарова, ця технологія вирішує дві ключові проблеми: мобільні ігри, які цікаві, але не дають системних знань, та Zoom-навчання, що важко утримує увагу дитини. Таким чином MaPanda об’єднує в собі ігровий світ з якісною освітою або терапією.
Дослідження MaPanda показали, що 91% дітей утримують увагу протягом 20-30 хвилинних занять, а 98% з нетерпінням чекають наступної зустрічі.
Платформа MaPanda підходить для навчання з таких дисциплін, як іноземні мови, підготовка до школи, розвиток софт-скілів, логіки, математики, емоційного інтелекту та креативності.
Наразі MaPanda співпрацює зі школами, освітніми ініціативами, громадськими організаціями, вчителями та психологами.