Як розповісти про красу «неінстаграмного» продукту: кейс ddd agency
Українська агенція креативних комунікацій ddd agency запустила кампанію 360* для виробника бетону, залізобетонних виробів, металоконструкцій та бруківки EFE, у якій наділила холодний продукт теплими сенсами.
*концепція 360 — маркетингова стратегія, що полягає у ефективному використанні максимальної кількості каналів комунікації
Перше — ребрендинг
Провівши dddiscovery-фазу, команда виявила, що EFE уже кілька років як розширила спектр товарів, але досі називалась «Eфе Бетон». Перше, з чого почали — ребрендинг. Він включав як стратегію, ренеймінг, позиціонування, тон комунікації, аналіз стейкхолдерів й ринку, так і візуальні рішення.
Болдове накреслення шрифтової частини нагадує бетонні блоки, а виразне поєднання синього та білого кольорів для збереження концепції nazar-eye — строкаті смужки на бетонозмішувачах. Так, команда освіжила айдентику й водночас зберегла культурний символ і первинні сенси бренду, що були закладені засновниками, міжнародною компанією з турецьким корінням ONUR GROUP.
Кампанія 360 про компанію, яка 360
Завдань було багато. Крім підвищення впізнаваності, потрібно було розказати і про багаторічну присутність на ринку, і збільшення асортименту продукції, і розширити географію цільової аудиторії. І все це треба було упакувати в один меседж.
В ході співпраці ddd agency запропонувала втілити кампанію 360, аби представити бренд ринку максимально широко. Щоб відгукнулось не лише прямій ЦА. Так би мовити, зробити з холодного продукту лампову історію.
Поки команда працювала над розробкою концепції, зрозуміла, що її клієнт теж про 360. Адже він всюди. Під ногами — бруківка, над головою — залізобетон, а зліва та справа — бетонні стіни. Так, характер продукції продиктував формат комунікації. Цей посил органічно вилився і у меседж кампанії: EFE ТУТ.
Меседж передали через 4 повсякденні історії, де можна зустріти 4 типи продукції EFE. Бетонні стіни — у ресторанчику з першого побачення, залізобетонні конструкції — у галереї сучасного мистецтва, бруківка — у парку, де щодня гуляєш із хвостатим другом, металоконструкції — на фермі, де літають навіть кури. Словом там, де живеш життя. І що б там не відбувалось — EFE ТУТ.
Кампанію розклали на різні канали: зовнішня реклама, радіо, публікації у медіа, діджитал-маркетинг та запустили ролики на YouTube. І як результат — охоплення в перший місяць кампанії сягали 1 300 000.
Розкадровки та референси для фото- і відео-брифів готували з уже звичними креативникам інструментами ШІ: Dall-E та MidJorhey.
Для втілення ідеї в реальність, ddd agency запартнерилась з агенцією відеоконтенту and action, яка допомогла їм у частині фото- та відео-продакшену. За задумкою камера мала рухатись у 4 напрямках відповідно до 4 груп товарів, а озвучка — войсовером, аби оптимізувати бюджет продакшену, тривалість знімального процесу і к-сть людей в команді. Режисерський тритмент розкрив ідею з нового ракурсу. Щоб виправдати рухи камери та войсовер, придумали закадрового персонажа — працівника EFE Богдана, який стає свідком щоденних історій і впізнає продукцію своєї компанії: в кафе, галереї, парку та на фермі. Адже EFE зажди поруч. EFE TУТ.