Українська сервісна ІТ-компанія Intellias уклала перший публічний контракт у Японії
Intellias, одна з провідних українських ІТ-компаній з понад 2000 фахівцями, підписала перший публічний контракт з японською компанією Zenrin. Таким чином компанія виходить на новий для себе ринок, який оцінюється у $70 млрд, пише Forbes.
Співпраця передбачає розробку та підтримку LBS-продуктів, таких як карти для муніципалітетів, сервісів доставки тощо. Intellias володіє досвідом створення картографічних продуктів, які використовуються в сотнях мільйонів автомобілів по всьому світу, а також розробляла картографічні рішення для Facebook та Alibaba.
Вихід на японський ринок мотивований подоланням поточної кризи в українському IT, яка спричинила зменшення експорту послуг на майже 8,5% у 2023 році. За словами віцепрезидента з виконання проєктів Intellias Олександра Одухи, залучати нових клієнтів в Україні стало складніше, а контрактів стало менше.
Intellias очікує, що японський ринок дозволить розвинути успішний бізнес і масштабуватися. Одуха каже, що партнерство також дозволить бути їм більш впізнаваними.
Однак фахівці зазначають, що японський ринок є специфічним з ментальними особливостями та суттєвим мовним бар’єром. Але Intellias покладається на свій досвід, партнерству з Zenrin і можливому локальному представництву.
Intellias планує нарощувати кількість контрактів на японському ринку, пріоритетні напрямки майбутніх угод: фінпослуги, страхування, телеком тощо.
Водночас в Intellias не розголошують деталі угоди, включаючи вартість контракту, кількість залучених фахівців і тривалість його дії.