
У Міноборони розповіли, що робили, якщо Резерв+ показує статус розшуку
Є можливість надати запит технічній підтримці щодо таких ситуацій та звернутися за виправленням даних.
Українці, які під час оновлення своїх даних через застосунок Резерв+ дізналися про статус розшуку, можуть звернутися до служби технічної підтримки для виправлення даних. Про це повідомила заступниця міністра оборони Катерина Черногоренко в ефірі телемарафону в понеділок, 20 травня. За її словами, основним завданням і функціональністю Резерв+ є надання доступу громадянам до даних, які щодо них вносять оператори ТЦК і СП. "Тому що це важливий статус сьогодні для кожного громадянина. Ми запустили можливість надавати запити нашій технічній підтримці щодо таких ситуацій - звернутись за виправленням даних, не здійснюючи візит до ТЦК ТСП. Це буде дуже зручна історія, коли не потрібно буде ходити, знімати себе з розшуку, якщо це було зроблено помилково", - сказала представниця МО. Нагадаємо, уже понад 415 тисяч громадян України оновили свої дані через мобільний застосунок Резерв+. Як відомо, 18 травня набув чинності новий закон про мобілізацію в Україні. Тепер громадяни мають 60 днів на оновлення даних в ТЦК, ЦНАПах і в додатку Резерв+. У Міноборони пояснили, що загрожує за відмову оновлювати дані в ТЦК. Мережа вибухнула мемами на перебої у Резерв+
Новини від Корреспондент.net в Telegram та WhatsApp. Підписуйтесь на наші канали https://t.me/korrespondentnet та WhatsApp