Мы в соціальних мережах

Facebook

Showreel

Video

www.newscast.com.ua носить виключно інформаціоний характер и не несе відповідальність за вміст інших сайтів. Всі авторскі права дотриманні.
  • Источники

  • Категории

ВЕРНУТЬСЯ

Міністерка юстиції Литви застерегла від "популізму" в дебатах про російські школи

Міністерка юстиції Евеліна Добровольська заявила, що політики повинні уникати популізму в обговоренні освіти національних меншин на тлі пропозицій відмовитися від російськомовної освіти в Литві.

Як пише "Європейська правда", про це повідомляє LRT.

"Я б хотіла, щоб не було популізму, і я б дуже хотіла, щоб експерти в галузі освіти сіли за стіл переговорів та обговорили, як допомогти нашим громадянам", – зазначила вона.

За її словами, існують проблеми з точки зору якості, результатів іспитів, набору учнів та викладання литовської мови, якщо говорити про школи етнічних меншин, зокрема російські та польські.

Добровольська вказала, що як національні, так і міжнародні дослідження успішності учнів вказують на гірші результати в школах меншин, а також на регіональні відмінності, але для вирішення цих проблем потрібне "стратегічне бачення", а не просто "говорити, що ми замінюємо школи однієї етнічної меншини на школи з іншою мовою навчання".

Вона також зауважила, що питання меншин зазвичай привертають увагу у передвиборчі роки, щоб мобілізувати виборців.

Раніше спікерка литовського Сейму Вікторія Чміліте-Нільсен не погодилась з ідеєю відмови від російських шкіл і заявляє, що збереження цих навчальних закладів вкрай важливе.

Міністр освіти Литви Гінтаутас Якштас заявив, що шукає законні способи відмовитися від навчальних закладів для російської національної меншини в країні після інциденту, коли двоє підлітків з такої школи стріляли в однокласника через те, що він не підтримує війну Росії проти України.

Якштас розраховує, що рішення можуть ухвалити протягом кількох тижнів.

Однак не всі у литовському уряді згодні з тим, що школи для російської меншини слід закрити.

Источник:Українська правда

Поделиться :