Мы в соціальних мережах

Facebook

Showreel

Video

Підсумки 08.01: Схеми в МО і долар на максимумі

07:02:07

У Міноборони виявили нову схему на мільярд Правоохоронці викрили нову корупційну схему за участю колишнього заступника міністра оборони України. Мова йде про закупівлю ще однієї партії неякісних бронежилетів для ЗСУ на понад 948 млн бюджетних гривень у 2022 році. Встановлено, що до цієї оборудки причетні також двоє колишніх підлеглих фігуранта: ексочільник Департаменту держзакупівель Міноборони та колишній керівник Центрального управління матеріального забезпечення ЗСУ. Для реалізації схеми її організатори уклали договір на постачання великої партії бронежилетів з однією із східноєвропейських компаній, бенефіціарними власниками якої є громадяни Росії, зазначили у СБУ. Раніше цих же колишніх посадовців викрили на ще одному епізоді закупівлі неякісних бронежилетів для ЗСУ. У лютому 2023 року було встановлено, що вони закупили майже 3 тис. неякісних бронежилетів на понад 100 млн гривень.

Восьмий за п'ять тижнів: у РФ продовжують ламатися літаки

05:59:54

У Росії триває низка технічних проблем у найбільшого авіаперевізника компанії Аерофлот. У понеділок, 8 листопада, 400 пасажирів рейсу Пхукет – Москва не змогли вилетіти з Таїланду через поломку літака, пише Telegram-канал Mash.   У свою чергу Аерофлот заявив, що рейс відкладений більш ніж на добу через несправність борту Boeing 777-300ER. Авіакомпанія обіцяє незабаром привезти необхідні запчастини на Пхукет.   Попередня поломка літака Аерофлоту сталася 28 грудня у Дубаї – компанія 14 годин змінювала колесо. З початку грудня 2023 року сталося ще шість інцидентів із літаками найбільшого авіаперевізника Росії.   Раніше ГУР вдалося вдалося отримати  секретні документи, які свідчать про авіаколапс  РФ через санкції. Документи свідчать, що у 2023 році в росавіцації різко зросла кількість авіапригод та випадків технічних несправностей. Росія має серйозні труднощі з обслуговуванням бортів із великим нальотом та гострий дефіцит запчастин, через що на "донорство" пустили понад 35% літаків. Найбільш проблемними місцями російської авіації залишаються двигуни та шасі.   В РФ за два дні зламалися п'ять літаків під час польоту