Мы в соціальних мережах

Facebook

Showreel

Video

Підсумки 08.12: Раптова атака і перекриття метро

07:02:06

РФ здійснила замасковану ракетну атаку по Києву Російські стратегічні бомбардувальники Ту-95МС у п'ятницю зранку здійснили атаку ракетами по території України. Близько 10 літаків випустили крилаті ракети типу Х-101/555/55 із району міста Енгельс Саратовської області. Обстріл був раптовим, його ніхто не передбачав, як і проліт цих ракетоносців. Росіяни замаскували атаку під тренування, адже вони роблять це щодня. Це була перша атака за останні 79 днів. Повітряна тривога у столиці тривала понад 1,5 години. Проте всі ворожі цілі були знищені на підльоті до міста. В результаті жертв і руйнувань в Києві немає. Загалом сили ППО збили 14 із 19 російських ракет. Все ж таки частина ракет влучила по об’єктах інфраструктури в Дніпропетровській області, зокрема в Павлограді, Тернівці та Юр'ївській громаді. "Пошкоджене промислове підприємство. Понівечені 16 приватних будинків і п’ять дачних. Зачепило церкву. Побите й авто", – повідомив голова обласної військової адміністрації Сергій Лисак.

Тунель зламався. У Києві перекрили частину метро

22:39:16

Києву загрожує вкрай складна транспортна ситуація. Мінімум на півроку, а може й більше закривається одразу 5 станцій метро. Усі ті станції синьої гілки, які останніми були відкриті – від Деміївської до Теремків. Закриття пояснюють необхідністю термінового ремонту тунелю перегонів між станціями.   Неправильно збудували?   Під час ремонту тунелю поїзди курсуватимуть між станціями Героїв Дніпра та Либідська. Станції метро Деміївська, Голосіївська, Васильківська, Виставковий центр, Іподром та Теремки продовжать цілодобову роботу в режимі укриття.   Шестимісячний термін ремонту - це попередні підрахунки, отже, цей термін може бути змінено. Ремонт планують робити на землі.   Його необхідність пояснюють тим, що “через нерівномірні процеси розущільнення, віброспотворення навколо ґрунтового масиву та навантаження на тунельну оправу виник ризик втрати стійкості тунельних споруд”.   Також у КМДА зазначили, що перегінні тунелі між станціями Деміївська та Либідська споруджувалися у заплаві річки Либідь ще у 2008—2010 роках підземним способом у складних гірничо-геологічних умовах за штучного водозниження.   Пізніше начальник київського метро Віктор Брагінський повідомив, що після ранку пік на стелі тунелю помітили нові тріщини, що загрожує безпеці пасажирів. На відео, де він пояснює ситуацію меру Віталію Кличку, видно, що із тріщин капає вода.   Брагинський розповів, що тунель розривають зверху, щоб перевірити, чи дотримувався генпідрядника всіх норм під час його будівництва. Він додав, що, крім неякісної роботи генпідрядника, причинами тріщин могли стати активність річки Либідь та геологічні умови (пливуни та торфовища).   Кличко назвав попередньою причиною події порушення умов будівництва.   Вже розпочато слідство, в рамках нього буде надано правову оцінку діям посадових осіб КП Київський метрополітен та підрядних організацій, які будували перегонні тунелі між станціями Деміївська та Либідська у заплаві річки Либідь.