Мы в соціальних мережах

Facebook

Showreel

Video

Кум Медведчука незаконно займався пальним на Закарпатті

02:48:32

Служба безпеки спільно з Бюро еконочічної безпеки ліквідувала масштабну схему незаконного виробництва та збуту пального на Закарпатті. До неї причетний депутат облради, кум підозрюваного в держзраді Віктора Медведчука. Про це повідомила пресслужба СБУ в четвер, 26 жовтня. Зазначається, що до організації оборудки причетний депутат облради, який у злочинному середовищі має статус кримінального авторитета. Він є давнім соратником і кумом Медведчука, у зв’язку з чим протягом тривалого часу очолював обласний осередок забороненої партії ОПЗЖ. За інформацією ЗМІ, мова йде про закарпатського депутата Івана Чубирка.   Як повідомляє СБУ, щоб приховати своє відношення до нелегального бізнесу, депутат облради напередодні повномасштабного вторгнення Росії "переписав" НПЗ на підконтрольну йому компанію у Києві.   Директор цієї компанії налагодив нелегальний продаж дизпалива сумнівної якості з виробничих потужностей підконтрольного йому нафтопереробного заводу у Мукачеві.   Надалі учасники схеми закуповували нафту в українських постачальників сировини та переробляли її на власному заводі. Потім готову продукцію реалізовували мережам АЗС у Київській, Закарпатській, Львівській та Івано-Франківській областях без дозвільних документів і сплати податків.

Злочинці злили з локомотивів Укрзалізниці пальне на 1,5 мільйона

02:48:29

Поліцейські викрили міжрегіональну злочинну групу, яка злила з локомотивів Укрзалізниці пальне на 1,5 млн гривень. Про це повідомила пресслужба Національної поліції в четвер, 26 жовтня.   Організував схему 32-річний житель Вінницької області, який залучив до цього свого батька - чергового одного з моторвагонних ДЕПО Укрзалізниці. Використовуючи його знайомства серед машиністів та їхніх помічників, ділок наладив "схему" з викрадення дизельного пального під час руху локомотивів та їхньої стоянки на станціях.   До злочинної схеми були залучені 11 представників станцій Вінницької та Черкаської областей, здебільшого - машиністи локомотивів та їхні помічники. Організатор контролював усі дії своїх "підлеглих" та розподіляв між ними "прибуток".   За один вихід на "справу" зловмисники зливали до трьох тонн дизельного пального. Викрадене відвозили до місць тимчасового зберігання і підшукували клієнтів, яким потім збували його за готівку: літр за ціною 42 гривні, що становило на 15% менше від ринкової вартості.   Для того, аби приховати злочинну діяльність, вносили до офіційних документів недостовірні дані щодо кількості використаного пального, а також втручались в роботу двигуна, що дозволяло економити розхід палива.   За попередніми підрахунками, на викраденні пального ділки заробили понад 1,5 млн гривень, що призвело до відповідних збитків Укрзалізниці.

Коли найвигідніше купувати телевізор. Думка гравців ринку

02:48:25

Як формується цінова політика для споживчої електроніки? Виробники електроніки залежні від цін на комплектуючі та умов, які виставляють найбільші світові виробництва. Адже дуже мало брендів будують власні фабрики — більшість гаджетів виробляється в Китаї чи інших країнах контрактним методом. Тож на етапі виробництва вплинути на собівартість телевізора можуть глобальні чинники. Так, наприклад, світова криза напівпровідників виникла через зупинку виробництв у Китаї з початком пандемії Covid-19 (звучить, як новина з минулого життя) і спричинила зменшення обсягів виробництва електроніки та зростання цін на них у всьому світі. Такого ж плану чинники – це логістичні проблеми (як приклад, інцидент, коли в 2021 році в Суецькому каналі сів на міль контейнеровоз «Ever Given» і на декілька днів вузький пролив був перекритий для інших суден), пандемії, війни, великі страйки на фабриках і заводах в країнах-виробниках електроніки.

У Підмосков'ї українські розвідники паралізували рух поїздів

02:48:26

Рух поїздів на двох ділянках у Московській області був паралізований внаслідок спеціального заходу, здійсненого спільно з Рухом опору. Про це повідомило Головне управління розвідки Міністерства оборони України та оприлюднило відповідне відео.   "На території держави-агресора Росії частішають збої в роботі залізниці. Серйозні ускладнення логістики через затримку поїздів на території в РФ спричинені виведенням з ладу залізничних релейних шаф", - йдеться у повідомленні.   Так, в останні дні листопада на важливих ділянках російської залізниці у Московській області згоріли два об’єкти - релейні шафи - поблизу населеного пункту Лазєнкі Новопєрєдєлкінского району та поблизу населеного пункту Артєм’єво міського округу Домодєдово.   Внаслідок спеціального заходу, реалізованого спільно з Рухом опору, рух поїздів на вказаних ділянках було паралізовано.   "Вогонь, хаос і параліч на російській залізниці - ще один наслідок російської злочинної війни проти України", - наголосили у ГУР.

Виробники електромобілів збільшили знижки на тлі падіння попиту

02:48:26

Світові автовиробники значно збільшили знижки на електромобілі в спробі сповільнити ослаблення попиту на них. Про це пише Financial Times із посиланням на зібрані HSBC дані.   Попит виявився нижчим за очікування, зокрема, через високі ціни, негативні повідомлення (наприклад, відкликання машин, випадки загоряння акумуляторів) і недостатньо розвинену інфраструктуру зарядних станцій, унаслідок чого масовий ринок з обережністю ставиться до купівлі електромобілів. У Великій Британії знижки в жовтні давали змогу купити електромобіль у середньому на 11% нижче від рекомендованої роздрібної ціни, у США - на 10%. Рік тому в Німеччині знижки майже не пропонувалися, а зараз вони становлять близько 7%.   Американська компанія послідовно знижувала ціни в Європі, США та Китаї, щоб підтримати продаж автомобілів. Це також впливає на конкурентів.   Видання зазначає, що попереджувальні сигнали про ослаблення попиту були. Так, Volkswagen відклала плани з будівництва четвертого заводу для виробництва акумуляторів, пославшись на млявий попит на електромобілі в Європі, а Mercedes-Benz назвала жорстоку цінову війну в Китаї причиною падіння прибутку.   Ще одним важливим фактором, який відштовхує людей від купівлі електромобілів, стала політика урядів у цій сфері. Якщо раніше населення вважало електромобілі єдиним варіантом для майбутнього, то тепер у цьому з'явилися сумніви.   Раніше цього року Брюссель ухвалив рішення про те, щоб дозволити продаж після 2035 року нових бензинових автомобілів, які працюють на синтетичному електропальному (новий клас вуглецево-нейтральних видів пального, що виробляються за допомогою електроенергії з поновлюваних джерел).   Велика Британія перенесла введення заборони на продаж нових бензинових автомобілів з 2030 року на 2035 рік, що також змінило настрій навколо електромобілів.  Нагадаємо, раніше Єврокомісія оголосила про початок антидемпінгового розслідування щодо імпорту вироблених у Китаї електромобілів . ЄК має намір перевірити той факт, що китайські виробники пасажирських електричних автомобілів отримують державні субсидії, що завдає шкоди промисловості ЄС.   У серпні компанія Tesla представила у США дві дешевші версії свого седана Model S і позашляховика Model X , проте з меншим запасом ходу. Нові Model S і X коштують 78 490 і 88 490 доларів відповідно, що приблизно на 10% дешевше, ніж попередні бюджетні моделі.

Маск нецензурно облаяв компанії, які відмовилися від реклами в Х

02:48:26

  Американський мільярдер, власник соцмережі Х Ілон Маск грубо відгукнувся про компанії, які відмовились від розміщення реклами на цій платформі після антисемітського скандалу, в який він втрапив. Про це повідомляє The New York Times.   На саміті DealBook у Нью-Йорку в середу, 29 листопада, Маск вибачився за свій допис, у якому він підтримав антисемітську теорію змови, але заявив, що рекламодавці намагалися його "шантажувати". Його послання до цих брендів було простим: "Не рекламуйте", він кілька разів використав ненормативну лексику щодо рекламодавців.   Маск визнав, що через тривалий бойкот соцмережа Х може збанкрутувати, проте припустив, що в краху громадськість звинувачуватиме бренди, а не його.   Мільярдер додав, що, озираючись назад, він не повинен був відповідати на той конкретний допис, і "повинен був написати більш докладно, що я мав на увазі".   "Я віддав заряджену рушницю тим, хто мене ненавидить, і тим, хто є антисемітом, і за це я дуже шкодую", - додав Маск.

Усик та Ф'юрі офіційно підписали контракт на бій

02:48:16

Чемпіон світу за версіями WBO/WBA/IBF/IBO Олександр Усик та володар титулу WBC у суперважкій вазі Тайсон Ф’юрі підписали контракт на бій за звання абсолютного чемпіона світу у суперважкій вазі. Про це повідомив журналіст ESPN Майк Коппінджер у Х (Twitter) 29 вересня.   Поєдинок планують провести 23 грудня 2023 року. Якщо не вдасться влаштувати бій у грудні, то його обов'язково проведуть у січні 2024 року. Поєдинок за беззаперечний титул відбудеться у Саудівській Аравії. Ф’юрі вже підтвердив в Instagram, що бій відбудеться.   "Я роблю те, що кажу. Я кажу, що я роблю. Бій за абсолюта. Це епоха циганського короля. Усик, ти більше не зможеш бігати, як кролик. Ти отримаєш це", - написав він.   Перед зустріччю з Усиком Ф’юрі проведе бій проти ексчемпіона UFC Френсіса Нганну. Поєдинок пройде 28 жовтня в столиці Саудівської Аравії Ер-Ріяді. Нагадаємо, раніше фанати почали вимагати від Ф'юрі поєдинку з Усиком . Ф'юрі назвав основну умову проведення бою з Усиком