Новини. Український голден ель визнали стилем пива. Що це значить
Українське пиво голден ель визнали окремим стилем пива. Він отримав сторінку в оновленій версії довідника Європейської спілки споживачів пив.

Команда популяризаторів голден елю пояснює, чому визнання цього пива окремим стилем є важливою для спільноти пивоварів і поціновувачів пива: довідники переглядають досить рідко, а до нових стилів ставляться скептично. «Це цілком зрозуміло в сьогоднішньому світі, швидкому на появу трендів і так само швидке їх зникнення», – коментує команда й додає, що це «великий крок не лише для українського голден елю, але й для українського пивоваріння» в цілому.

Популяризувати голден ель «група ініціативних пивних ентузіастів», пивоварів та представників галузі почала в другій половині 2021 року. Рецепт елю створили в Україні, і з 2009 року почали поширювати на ринку.
Щоб виокремити й описати цей стиль, порівнювали рецепти українських пивоварів і проводили дегустації. Смак голден елю описують як «досить міцний, але при цьому округлий і повнотілий, з виразним солодкуватим після смаком і легкою ноткою коріандру».

Український голден ель уже варили в США, Великій Британії, Шотландії, Данії, Польщі, Ірландії, Канаді, також планують варити в Швейцарії. Його вже не вперше розливають у пивоварні Crusader у Каліфорнії та Midwest Coast Brewing у Іллінойсі через популярність сорту, а також розливають у пивоварні Andes Brewing Co., що в Еквадорі.
«Звісно, це не ЮНЕСКО і не борщ, але що більше українського у світі, то краще»,– коментує команда, яка займається популяризацією голден елю. Там кажуть, що це «тільки початок» і планують переконати укладачів «інших авторитетних довідників», що стиль голден ель не «одноденний», а «має свій характер в 14-річну історію».
Крім того, голден ель отримав власну категорію у спеціалізованому пивному застосунку Untappd і став гостьовою категорією на конкурсі U.S. Open Beer Championship 2022.
Цей матеріал підготували за підтримки наших читачів
Довідник Європейської спілки споживачів пив має на меті познайомити із різноманіттям пива Європи та світу.
Третина українців вживає пиво щомісяця. Яке пиво найчастіше обирають українці, досліджували маркетингова агенція Grape і команда Durnev Sales.
Читайте «Нормальні новини» в телеграмі