З дна Атлантики підняли уламки субмарини “Титан” та останки п’ятьох туристів

З дна Атлантичного океану підняли можливі останки 5 туристів та уламки субмарини “Титан”, розтрощеної на шматки під час підводної імплозії.
Про це пише Reuters з посиланням на берегову охорону США.
Субмарина була знищена під час занурення до столітніх уламків “Титаніка”, були доставлені до порту Сент-Джонса, столиці канадської провінції Ньюфаундленд, приблизно за 650 км на північ від місця аварії.
Докази проаналізує спеціальна морська комісія, яку скликали цього тижня для проведення офіційного розслідування катастрофи “Титана”.
Американські медики також “проведуть офіційний аналіз людських останків, які знайшли на місці інциденту”.
“Очікується, що вивчення уламків проллє більше світла на причину катастрофічного вибуху, який зруйнував “Титан” на початку цього місяця, коли 22-футове судно перевозило п'ятьох людей під час подорожі до затонулого Титаніка в Північній Атлантиці”, − пише Reuters.
Рада з питань транспортної безпеки Канади (TSB) заявила, що її слідчі завершили попередні допити екіпажу надводного допоміжного судна Титану “Polar Prince” під канадським прапором та вилучили реєстратор даних рейсу цього корабля. Слідчі проінспектували, задокументували та каталогізувал всі матеріали, вилучені з місця аварії, перш ніж передати їх владі США.
Підписуйтесь на наш Youtube канал
Фрагменти підводного апарату, який 18 травня втратив зв’язок із “Polar Prince” приблизно через годинута 45 хвилин після двогодинного занурення, знайшли через чотири дні на морському дні приблизно в 488 метрів від носової частини затонулого “Титаніка”.
Серед загиблих був Стоктон Раш, пілот підводного апарату та генеральний директор американської компанії OceanGate Expeditions, яка володіла та керувала Титаном. Також загинули британський мільярдер Геміш Гардінг, 58 років; 48-річний бізнесмен пакистанського походження Шахзада Дауд і його 19-річний син Сулеман; і 77-річний французький океанограф Поль-Анрі Наржоле.
Аварія порушила питання про нерегульований характер таких експедицій та про рішення OceanGate відмовитися від незалежної галузевої перевірки та сертифікації нової конструкції “Титану”.