Новини. Glovo впроваджує нові соціальні стандарти для кур’єрів. Обіцяють страхування, бонуси та онлайн-курси
Glovo впроваджує нову програму соціальних стандартів для кур’єрів, повідомили у пресслужбі компанії. Вона передбачає справедливий дохід і вищий рівень захищеності для працівників, кажуть у Glovo.
Зокрема, кур’єри матимуть додаткові бонуси за кількість здійснених доставлень, що дасть їм змогу взяти паузу для відпочинку, відзначають у компанії.
Для визначення розміру оплати за годину залучатимуть незалежних експертів нідерландської науково-дослідницької організації WageIndicator.
«Активних» кур'єрів компанія забезпечить ширшою медичною страховкою, зокрема надасть доступ до телемедицини й інших бонусів для фізичного й ментального здоров’я.
Також найактивніші кур'єри зможуть отримати допомогу з нагоди народження дитини – 10 тисяч гривень на дитячі товари.
Крім того, Glovo надає вільний доступ до цифрової платформи G-learning для всіх зареєстрованих кур’єрів, де вони можуть пройти 20 онлайн-курсів із маркетингу, ІТ, управління бізнесом та інших галузей.
Компанія також започатковує регулярні фокус-групи для отримання зворотного зв'язку від кур'єрів щодо їхнього досвіду роботи. Кур'єри матимуть можливість поскаржитися на дискримінацію й подати апеляцію у випадку несправедливого блокування.
Цей матеріал підготували за підтримки наших читачів
У Києві Glovo збудує перший перехоплювальний велопаркінг біля станції метро «Почайна». Там можна буде залишати велосипеди на цілий день під охороною. У проєкт інвестували 5 мільйонів гривень.
Читайте «Нормальні новини» в телеграмі