Новини. Вартість реконструкції розвʼязки у Києві дорівнює бюджету Тернополя – «Пасажири Києва»
Вартість реконструкції розв'язки у Києві дорівнює річному бюджету міста Тернопіль чи половині річного бюджету Полтави, пише громадська ініціатива «Пасажири Києва».
Транспортні експерти проаналізували дані тендерів на реконструкцію двох розв'язок – на перетині вулиць Богатирської та Полярної та вулиць Дегтярівської й Олександра Довженка.
Так, згідно з кошторисом, реконструкція розв'язки Богатирська–Полярна коштуватиме місту 3,1 мільярди гривень. На роботи з оновлення розв'язки Дегтярівська–Довженка планують витратити 2,1 мільярди гривень.
«Пасажири Києва» вирішили порівняти ці суми з бюджетами менших українських міст. Так, бюджет Тернополя на 2023 рік складає 2,9 мільярди гривень – це менше, ніж планують виділити на одну розв'язку в Києві.
Бюджет Полтави на 2023 рік складає 4,3 мільярди гривень.
Транспортні експерти вважають такі видатки недоцільними та закликають підтримати петицію про заборону будувати нові розв'язки у Києві, доки не буде завершена робота над Шулявським шляхопроводом.
Цей матеріал підготували за підтримки наших читачів
Дворівневу розвʼязку з велодоріжками на Оболоні почнуть будувати в 2023 році. Реконструкція триватиме близько двох років. Пропускна спроможність вузла складатиме понад 11 тисяч автівок на годину. У КМДА вважають, що це допоможе боротися з заторами.

У квітні 2023-го також стало відомо, що КМДА оновлюватиме підземний перехід і транспортну розв’язку біля Шулявського мосту за 34 мільйони. «За ці гроші можна було побудувати 10 світлофорних об'єктів на найбільш небезпечних нерегульованих перехрестях міста. Або продублювати наземними переходами 10 перехресть з підземними», – коментували у ініціативі «Пасажири Києва». Розкритикувала такі плани й депутатка Ксенія Семенова.
Загальний бюджет міста на 2023 рік становить 65,6 мільярди гривень. У КМДА його назвали «бюджетом виживання».
Читайте «Нормальні новини» в телеграмі