Новини. Pepsi змінює свій логотип. Його використовуватимуть з 2024 року
Pepsi змінює свій логотип вперше з 2008 року, пише CNN.
За словами головного дизайнера PepsiCo Мауро Порчіні, логотип компанії асоціювався у людей із трьома кольорами, але не з назвою бренду, оскільки вона не була частиною логотипу.

Новий логотип і бренд Pepsi, які будуть представлені в Північній Америці цієї осені та в усьому світі наступного року.
За словами CNN, новий логотип схожий на версію 1990-х років, але з новими елементами, щоб зробити її більш сучасною, включаючи інший шрифт і колір шрифту та нову рамку. Зміни спрямовані й на те, щоб привернути увагу до нової лінійки Pepsi без цукру — ключової частини плану розвитку компанії.
«Zero буде центром стратегії для бренду Pepsi у США», — заявив генеральний директор PepsiCo (PEP) Рамон Лагуарта.

Цей матеріал підготували за підтримки наших читачів
Нью-Йорк оновив свій логотип уперше за близько пів століття. Nokia також змінила логотип, щоб не асоціюватися з виробництвом телефонів.
Читайте «Нормальні новини» в телеграмі