Новини. Студія Twid запускає платформу для співпраці між українськими та світовими креативними агенціями
Українська креативна студія Twid спільно з британською Red Bee Creative запустили платформу для співпраці між українськими та світовими креативними агенціями.
Ініціатива Twïnning, за задумом творців, має спростити пошук союзників для колаборацій та зміцнити зв’язки між українською та світовою креативними спільнотами.
Ідея створення подібної платформи виникла тоді, коли на початку російського вторгнення Twid отримала повідомлення від лондонської агенції Red Bee Creative з пропозицією допомогти, розповідає керівник з розвитку бізнесу Саша Алімов.
«За рік співпраці командам вдалося пропрацювати ребрендінг Red Bee Creative, сумісно взяти участь у тендері на Євробачення 2023, а також, завдяки нетворку Red Bee, до Twid звернулася інша британська компанія і долучила до спільного проекту для FIFA», – діляться у команді креативної студії.
Співпраця з іноземцями, за словами Twid, дасть українськи агенціям більше можливостей, конструктивну критику, ви зможете зарекомендувати себе на ринку та запустити спільні проєкти чи ініціативи. Всі бажаючі долучитися до Twїnning можуть зробити це, приєднавшись до спільноти в LinkedIn. Далі агенції мають розповісти про свою команду, відповідати на запити або самому шукати цікаві пропозиції від іноземних агенцій.
Цей матеріал підготували за підтримки наших читачів
Мінкульт і USAID запускають грантову програму для представників креативних індустрій. Сума кожного гранту – від 600 тисяч до 1,2 мільйона гривень. Як податися розповідаємо за посиланням.
Читайте «Нормальні новини» в телеграмі