Новини. Nokia змінила логотип, щоб не асоціюватися з телефонами
Nokia змінила логотип, щоб не асоціюватися з виробництвом телефонів, пише Bloomberg. Лого компанії оновлюють уперше за майже 60 років, відзначає Reuters.
«Ми хочемо запустити новий бренд, який буде зосереджений на мережевому обладнанні та промисловій цифровізації, що цілком відрізняється від застарілих мобільних телефонів», – сказав Лундмарк.
Новий логотип складається з п’яти різних форм, які утворюють слово Nokia. Від знакового синього відтінку в айдентиці відмовилися, натомість використовуватимуть діапазон кольорів.
Nokia – один із найбільших у світі виробників мережного і комунікаційного обладнання, виробництво мобільних телефонів компанія не розвиває уже майже десять років. Телефони під брендом Nokia із 2016-го виробляє та продає компанія HMD Global.
Цей матеріал підготували за підтримки наших читачів
Міжнародне дизайн-бюро Pentagram створило айдентику для українського благодійного фонду. Раніше компанія працювала зі світовими брендами, як-от Nike, Citibank, Sotheby's, Starbucks, Alexander McQueen і Warner Bros. Для фонду Rescue Now створили «лаконічну концепцію з жовтою вказівною стрілкою».
Читайте «Нормальні новини» в телеграмі