Є питання. Як змінилася відвідуваність українських закладів харчування за рік повноформатної війни
Команда Poster POS провела дослідження про те, як змінилася відвідуваність українських закладів харчування за рік повномасштабної війни.
Кількість транзакцій у київських закладах за лютий впала на 15%, якщо порівняти з цим же проміжком часу в 2022-му. Натомість лютневий трафік у Львові зріс на 25% від показників до 24 лютого.
Збільшити трафік у лютому навіть попри війну вдалося майже у всіх областях у центрі й на заході України. Так, у Закарпатській області кількість транзакцій за рік зросла на 17%, у Кіровоградській – на 16%, а у Чернівецькій – на 14%.
Найскладніше доводиться закладам на півночі, півдні й сході країни через близькість до територій, де ведуться активні бойові дії. На Херсонщині кількість транзакцій на 62% нижча за показники 2022-го, у Харківській області – на 45%, Запорізькій та Донецькій – на 30%, а в Луганській – на 24%.
Дослідження проводили з 3 по 19 лютого 2023-го винятково серед закладів, які продовжують працювати попри війну. Для порівняння кількості транзакцій взяли відтинок з 14 по 20 лютого 2022 року.
Цей матеріал підготували за підтримки наших читачів
Як працює заклад «Грифель» у Миколаєві попри війну та відсутність води? Розпитали власників про власну систему водопостачання та співпрацю з World Central Kitchen.
Читайте «Нормальні новини» в телеграмі