Twitter дозволив рекламувати канабіс у США, але за певних умов, - Reuters

Twitter став першою соціальною мережею, яка дозволила рекламувати канабіс.
Про це пише Reuters.
У компанії заявили, що дозволять американським компаніям, які займаються продажем канабіса, розміщувати рекламу за певних умов: наявності відповідної ліцензії, а також - поширення реклами лише на юрисдикції, де вони мають ліцензію на діяльність, і якщо така реклама не поширюється на людей молодше 21 року.
Раніше компанія дозволяла рекламувати лише продукти з CBD (канабідіолом), тоді як інші соціальні медіа-платформи, включаючи Facebook, Instagram і TikTok, дотримуються політики заборони реклами канабісу, оскільки марихуана залишається незаконною на федеральному рівні.
Однак, наразі все більше штатів у США дозволяють продаж рекреаційного канабісу, наразі дозвіл діє у 21 штаті.
Компанії з продажу канабіса та медичної марихуани назвали це рішення Twitter "значною перемогою" і висловили сподівання, що інші соцмережі наслідуватимуть цей приклад.