Новини. Держпродспоживслужба закінчила розслідування щодо закладу Honey. Що каже служба та заклад
Держпродспоживслужба завершила розслідування щодо спалаху гострої кишкової інфекції у шістьох гостей кафе Honey на Ярославому Валу, 20.
За результатами розслідування, шестеро гостей закладу захворіли на гостру кишкову інфекцію після вживання їжі, виготовленої в кафе. Зокрема, четверо з них захворіли на сальмонелоз.
«Встановлено, що 24 січня 25 січня 2022 року захворілі у кафе Honey вживали готові страви, до складу яких входили яйця з неповною термічною обробкою: «Яйце-пашот», «Яйце Бенедикт». Всі захворілі дорослі, у тому числі четверо перебували на стаціонарному лікуванні», – розповіли The Village Україна у ДПСС.
Фахівці перевірили заклад щодо дотримання законодавства про харчові продукти та «встановили численні порушення», додають у коментарі ДПСС.
«З метою усунення виявлених порушень, головним державним інспектором прийнято рішення про тимчасове припинення виробництва та обігу харчових продуктів на потужності терміном на десять робочих днів для усунення оператором ринку загрози для життя та здоров’я людей», – підкреслили у Держпродспоживслужбі.
У закладі заявили, що з усіма постраждалими гостями підтримують зв'язок та забезпечують відшкодування витрат на лікування. «Ми провели всі необхідні перевірки встановлені законодавством. Бо для нас принципово важливо знати, на якому етапі сталась проблема і виправити її. Всі дослідження показали однакові результати – змиви поверхонь та аналізи персоналу чисті. Тож найбільш вірогідною причиною захворювання наших гостей стали яйця, які, певно, були зараженими бактерією сальмонельозу», – написали на сторінці закладу в Instagram.
У дописі зазначили, що партію яєць, яка, ймовірно, була заражена бактерією сальмонельозу, знищили. Заходи контролю якості продукції посилили, а також у команді мережі з'явиться нова людина, яка контролюватиме дотримання харчової безпеки.
Редакція The Village Україна уточнила в ДПСС, чому в цьому випадку вони вирішили вказати назву закладу, хоча зазвичай у подібних публічних повідомленнях уникають деталей. У службі відповіли: «Назва була вказано, тому що сам заклад не приховує цей інцидент, що трапився. Вони свідомо до цього поставилися, самі попередили своїх гостей про цей випадок і зацікавлені в співпраці, щоб надалі такого не траплялося».
Цей матеріал підготували за підтримки наших читачів
Читайте «Нормальні новини» в телеграмі