Російський "АвтоВАЗ" зіткнувся з дефіцитом фарби: дилерам доступні авто лише 2-3 кольорів
Російський автовиробник "АвтоВАЗ" зіткнувся з тимчасовою нестачею лакофарбових матеріалів - зараз автомобілі Lada можна замовити тільки в білому, чорному і темно-зеленому кольорах.
Про це пишуть "Ведомости" із посиланням на представника компанії.
Проблему також підтверджують опитані виданням дилери марки: за їхніми словами, зараз автомобілі Lada можна замовити тільки в білому, чорному і темно-зеленому кольорах. Доступність машин інших відтінків можлива "не раніше березня", кажуть джерела газети.
"Ми перебуваємо в постійному контакті з постачальниками з метою налагодження регулярних поставок. "АвтоВАЗ" вдячний підтримці в цьому питанні, яку компанія отримує з боку профільного міністерства. Ми розраховуємо вирішити це питання в найближчі тижні", - сказав представник автоконцерну.
"Наразі на майданчику Мінпромторгу "АвтоВАЗ" і підприємства галузі опрацьовують різні сценарії", - заявили в російському уряді.
"Відсутність деяких номенклатурних позицій лакофарбових матеріалів (ЛФМ) не впливає на заплановані обсяги виробництва і має короткостроковий характер. Найближчим часом ситуація буде стабілізована", - зазначив представник Мінпромторгу РФ.
За словами топменеджера одного з регіональних дилерів, з листопада-грудня 2022 року "АвтоВАЗ" почав фарбувати модель Granta лише у два кольори - чорний та білий.
ВІДЕО ДНЯ
При цьому інші моделі - Niva Legend, Travel та Bronto - доступні у темно-зеленому, лінійка комерційних Lada - лише у білому кольорі.
Після початку повномасштабної війни в Україні та санкцій проти країни-агресора - РФ - "АвтоВАЗ" кілька разів переходив у режим простою через брак комплектуючих.
Пізніше в "АвтоВАЗ" вирішили виробляти спрощені версії Lada, які, зокрема, не мають подушок безпеки і системи ABS та обладнані застарілим двигуном стандарту "Євро-2".
При цьому більшість світових брендів припинили роботу в Росії після початку вторгнення. Частку західних брендів на ринку РФ, котрі пішли з країни, захоплюють китайські автовиробники.
Економічна правда