Вигода до 50% та зашифровані послання: китайський новий рік у «Цитрусі»
«Щось на іноземному» – головний слоган рекламної кампанії «Цитруса» до Китайського нового року, яка триватиме в мережі з 19 січня до 30 січня 2023.
Цього року ви не побачите традиційних червоних кольорів, драконів, паперових віял чи ліхтариків. Замість них – кролик, який є символом 2023 року за східним календарем. До того ж він не простий, а з характером. Бо хоч Новий рік і китайський, кролик наш, український.

Окрім яскравої концепції з цікавою грою, про яку ми розповімо трохи нижче, «Цитрус» пропонує багато популярних товарів з вигодою до 50%.
Зробили добірку найбільш цікавих пропозицій, щоб вам не довелося довго шукати кращі варіанти:
Та й це ще не все. Повертаємося до гри, про яку писали вище.
Підписуйтеся на Instagram та телеграм-канал «Цитруса», шукайте там зашифровані послання, розгадуйте їх та пишіть свої відповіді у директ з позначкою 🐰 на початку повідомлення. За правильні відповіді ви отримуватимете бонуси, якими можна буде оплатити частину вартості покупок у «Цитрусі».