AENO посилює свою присутність в Україні
Бренд розумної побутової техніки AENO посилює свою присутність на ринку України. У 2023 році бренд планує зайняти 2-3% ринку України у різних категоріях малої побутової електроніки шляхом широкої присутності як онлайн, так і офлайн. Офіційним дистриб’ютором продукції стала компанія ASBIS Ukraine.
Наразі тривають роботи з розвитку каналу непрямих продажів – співпраця із регіональними ритейлерами та інтернет-магазинами. Продукція AENO уже доступна на таких торговельних майданчиках як Rozetka, Comfy, Foxtrot, «Цитрус», Allo та інших.
Портфоліо продуктів охоплює техніку для прибирання, приготування їжі та особистого догляду: очищувачі повітря, парові швабри, вертикальні пилососи та роботи-пилососи, блендери, духовки, чайники, електричні грилі, зубні щітки. У 2023 році AENO також випустить сезонну серію розумної кліматичної техніки преміум-класу. Першим на ринку був представлений преміальний ЕКО СМАРТ обігрівач, у якому використано комбіновані технології інфрачервоного випромінювання та конвекції.
AENO розробив комплексну стратегію маркетингу та дистрибуції, виділивши спеціальну команду з продажів та маркетингу для просування нових продуктів. В доповнення до прямого маркетингу опрацьований унікальний мерчандайзинг у торгових точках. Крім цього, бренд займається поглибленим вивченням споживчого досвіду, щоб адаптуватися до змін, створюючи продукти, які допоможуть продуктовій лінійці AENO залишатися актуальною в умовах мінливих екосистем.
Одним з основних принципів бренду є виробництво енергоефективної продукції, безпечної для довкілля. Інновації на етапі розробки допомагають команді бренду AENO скорочувати кількість відходів і досягати постійного збільшення показників переробки відходів. Скорочення паперових інструкцій і їх переведення у цифровий формат, використання екоупаковки, яка зовсім не містить пластику, дає змогу повторно використовувати перероблені пакувальні матеріали. На етапі експлуатації продукції AENO енергозберігаючі технології знижують споживання енергії.
Бренд робить крок до реалізації стійкого бачення розумного будинку, який відповідає способу життя, потребам і цінностям споживача. Філософія AENO не лише фокусується на розвитку технологій і функціональності, але також враховує різні потреби, смаки та спосіб життя людей, визначаючи нові рівні розвитку індустрії.
Побутова техніка – це не тільки важлива частина будь-якого будинку, а й частина повсякденного життя і розпорядку дня. AENO продовжує розвивати свої продукти та інновації, щоб надавати споживачам більше можливостей комфортного життя і, перш за все, стійкий досвід використання продукції від початку до кінця.