Ринок інтернет-реклами просів на 42% через війну. ТВ та радіо впали ще гірше
Всеукраїнська рекламна коаліція (ВРК) публікує чергове дослідження рекламного ринку. Повністю його можна переглянути на сайті асоціації, AIN.UA публікує ключові цифри для ринку digital-реклами.
- Загалом, якщо порівнювати 2022 до 2021 року, просідання ринку digital-реклами склало 42%. Обсяг цього ринку 2022 року оцінюють у 7,19 млрд грн (2021 року цей показник дорівнював 12,8 млрд грн). І це ще порівняно помірне падіння порівняно із ТВ-рекламою (-81% за рік), або рекламою в кінотеатрах (-92%) чи рекламою на радіо (-61%).
- Основна причина такого просідання — очевидна. «Причина негативної динаміки зрозуміла та єдина для всіх медіа – це війна, тому що зростання січня та лютого по інтернет-медіарекламі було по 28%», — пишуть автори дослідження.
Якщо ж дивитися детальніше на ринок інтернет-реклами, показники будуть такими (за класифікацією «IAB Україна»:
* містить частину медіабюджетів, розміщених через профільні агенції
ВРК разом з профільними асоціаціями та найбільшими гравцями рекламно-комунікаційного ринку проводить та публікує такі дослідження щороку.