Мы в социальных сетях

Facebook

Showreel

Video

Фантастичний каталог METRO, створений за допомогою штучного інтелекту

18:41:57

Загалом ШІ достатньо активно застосовують у маркетингу, зокрема для персоналізації роботи з клієнтами. Проте чи не вперше в Україні його використали саме з такою метою. Звідки взялась ідея. Від початку повномасштабної війни METRO Україна сфокусувала свою діяльність на підтримці країни: оперативно скоригувала логістику, відновила імпорт, надала тонни допомоги гуманітарним фондам і військовим частинам. Тож під час роботи над каталогом першочерговою метою було зробити його релевантним і цікавим саме для наших людей. І власне, українці й стали головним натхненням незвичного виконання. Вони щодня творять справжні дива й демонструють усьому світу свою фантастичність, отже і каталог мав бути неймовірним. Так з’явилася ідея попрацювати зі штучним інтелектом. А саме — розробити за його допомогою візуальну частину каталогу домогосподарства.