Оператори зв’язку Lifecell, Київстар та Vodafone працюють, можливі обмеження
Українські оператори зв’язку заявили, що продовжують працювати, та попередили про можливі обмеження роботи через проблеми з енергопостачанням.
Про це повідомляють пресслужби операторів.
"Робимо все можливе, щоб швидше відновити зв'язок у регіонах, де виникли проблеми з енергопостачанням", – написали у Facebook Lifecell.
У оператора Київстар заявили, що лагодять зв’язок "за першої можливості".
"Мережа в цілому працює попри складнощі з електроживленням, які виникають у різних областях України. "Київстар використовує усі технічні можливості, в тому числі автономне живлення для базових станцій, щоб максимально забезпечувати потреби абонентів у послугах зв’язку", – зазначила представниця оператора Ірина Леличенко.
Мережа Vodafone попереджає, що тимчасові обмеження в роботі мережі можуть бути, "та ми вже добре навчилися з ними оперативно розбиратися". Оператор також зауважує, що месенджери дещо перевантажені.
Нагадуємо:
ВІДЕО ДНЯ
У рамках національного роумінгу абоненти відтепер можуть користуватись мобільним інтернетом.
Для абонентів lifecell національний роумінг працює автоматично. Якщо підключення до мережі іншого оператора не відбувається – необхідно здійснити ручні налаштування.
Абоненти Київстар та Vodafone можуть скористатись цією опцією, здійснивши ручні налаштування на смартфоні:
- Відключити автовибір мережі
на Android: Налаштування – Мобільна мережа (чи Підключення) – Оператор
на iOS: Параметри – Стільникові дані – Вибір мережі
- Знайти й вибрати доступну мережу: Vodafone UA, UA-KYIVSTAR чи lifecell
- Якщо зареєструватися не вдалось, треба спробувати ще раз або вибрати іншу мережу
- Перевірити можливість використання мобільного інтернету – відправити повідомлення в месенджері.