Українська ІТ-компанія CleverStaff реалізувала гейміфікований софт для рекрутерів
Українська ІТ-компанія CleverStaff, що спеціалізується на розробці софта для автоматизації рекрутингу, у липні презентувала гейміфікацію всередені продукту.
Війна та економічний спад в Україні тільки збільшили необхідність для бізнесу планувати й завершувати амбіційні, видатні рішення. На підприємцях тепер більша відповідальність за співробітників, податки та підтримку ЗСУ. Добре, що CleverStaff розробили концепт гейміфікації ще торік, а цього року треба було лише допрацювати програмну та візуальну частину. Тепер в Україні працює софт для рекрутерів з елементами гейміфікації.
Процес рекрутингу містить значну частину рутини, яка виконується рекрутером частково за допомогою софту, але її не стає менше, а навіть більше, тому що потік даних та розміри баз — зростають. Гейміфікація покликана відзначати та візуалізувати успіхи й досягнення рекрутерів, які зазвичай непомітні, бо їх важко порахувати.
Рекрутери у CleverStaff тепер отримують нагороди та відзнаки за закриття вакансій і за менші «ювілейні» досягнення. Кого захоплює конкуренція, мають змагання рекрутерів за призові місця. А зростання досвіду відзначається новими професійними рівнями аж до бога/богині полювання. Саме так, бо у CleverStaff призначає нагороди антична богиня Артеміда, сучасна покровителька рекрутингу.
За словами СЕО CleverStaff Володимира Бархата, гейміфікація покликана змінити ставлення до роботи на краще, зробити її захопливою.
На початку липня компанія надала доступ до beta-версії гейміфікації частині клієнтів, щоб отримати перший зворотний зв’язок. Сьогодні рекрутинг з додатковим, захопливим супроводом доступний всім юзерам системи. Як працює гейміфікація від CleverStaff ви можете дізнатися в гайді.