Новини. «Ми однієї крові». Випустили мерч, половину з продажу якого віддадуть на підтримку донорства
Волонтерська організація «Агенти крові», платформа «ДонорUA» та банк «Пумб» ініціювали соціальний проєкт «Ми однієї крові» та випустили мерч на підтримку донорства.


У колекцію увійшли одяг та аксесуари. Це футболки, худі, бомбери, бананки, рюкзаки, шопери, рушники, шкарпетки, стікери-шеврони з ілюстраціями та мемами.


Мерч створювали українські бренди та ілюстратори. Серед брендів: Harvest, Twins Store, Seven mountains, Ohueno, Griffon Socks та «Авіація Галичини». Ілюстраторами стали Sandra Ruth, Anastreela, Maliunok та Катерина Пилюшенко.
Половину із зібраних коштів перерахують на закупівлю кровоспинних засобів для ЗСУ, на закриття потреб у донорській крові та доставку компонентів крові до гарячих точок.

«Зараз потреби у крові збільшились, окрім того, не усі центри крові знаходяться у безпеці. Ми не тільки рекрутуємо донорів, а й допомагаємо у транспортуванні крові та її компонентів до гарячих точок. На нашій платформі зареєстровано понад 100 000 донорів. Але, за нормативами ВООЗ, цього недостатньо навіть в умовах мирного часу. Закликаємо небайдужих українців приєднатись до донорського руху, зареєструвавшись у системі "ДонорUA". Це допоможе швидше та ефективніше закривати потреби лікарень та госпіталів», – зазначає CEO «ДонорUA» Ірина Славінська-Ріцнер.
Українці, які стануть донорами, можуть отримати знижку 25% на мерч. Для цього треба зареєструватися на платформі «ДонорUA» та здати кров. Дізнатися більше можна за посиланням.
Мерч можна замовити з доставкою по всій Україні. Чи буде доступна міжнародна доставка, обіцяють повідомити згодом. Замовити мерч можна за посиланням.
Цей матеріал підготували за підтримки наших читачів
Український бренд Syndicate разом з «Агентами крові» випустив лінійку футболок про донорство крові.
Читайте «Нормальні новини» в телеграмі