Як переконати міжнародні компанії піти з Росії: три простих кроки для кожного Інструкція для бойкоту Росії і спонукання міжнародних компаній до виходу з ринку країни-агресора. 27 березня 2022, 14:33 Економічна правда Укр / Рус Новини Публікації Колонки Інтерв'ю Спецпроєкти Новини компаній Архів Якісні дороги Простір з сенсом Земельний гід Податок на смартфон Успішна приватизація GasPoint ЕСО² Ні контрабанді Митниця. Тестування У тренді cashless Альтернативна економіка Економіка без викидів ГазПравда Еко промисловість Якісне регулювання Green Deal UA PROmarket enerGO Підтримка МСП Експертний автосервіс Земля можливостей Зелені інвестиції - заради знань 104.ua Фінанси Мій DIM ГазPro Будуємо майбутнє Майбутнє Agro Кінець епохи офшорів Інновації в дії Фінтех Бізнес-інтерв'ю Українська правда Економічна правда Життя Європейська правда Блоги Історична правда ТаблоID Доступ до правди Форум Пошук на сайті Ви авторизовані Вийти Авторизація Увійдіть під своїм акаунтом у соціальних мережах: Facebook Або за допомогою облікового запису на «Українській правді»: Забули пароль? Ми використовуємо cookies Погоджуюсь
Сотні міжнародних компаній пішли з Росії, що неминуче призведе до зменшення податкових надходжень в бюджет країни-агресора, а відповідно і до урізання її військового кошторису.
Втім є кілька десятків великих і середніх компаній, які досі там працюють. Із списком можна ознайомитись тут.
Пропоную інструкцію, яка дозволить всім долучитись до бойкоту Росії і спонукання міжнародних компаній до виходу з ринку країни-агресора.
Йдеться про наступні етапи "спонукання" до правильного рішення:
1. Ввічливі листи від громадян, громадського сектору та органів влади до топ-менеджменту з обгрунтуванням, чому вести вести бізнес в путінській Росії аморально.
Цей етап пройдено за перші два тижні війни.
2. Публічний тиск на компанії в соцмережах, постери та картинки з вимогою відповідати задекларованим цінностям бренду.
Цей етап вже теж пройдено для великих компаній.
У пеклі на них зачекались. Nestle, Leroy Merlin, Auсhan, Metro та інші співучасники злочинів путіна
3. Заклики бойкоту до західних споживачів. Офлайн акції протесту біля центральних офісів компаній.
Цей етап у активній фазі. Напередодні відбулись мирні демонстрації біля офісів Metro та Colgate Palmolive. Тут більш детальна інформація про конкретні акції, які плануються найближчим часом, та як можна до них долучитись.
4. Тиск через акціонерів компаній. І приватні інвестори, і фонди США та ЄС дуже чутливі до ситуацій, коли компанія декларує правильні меседжі, але реальними вчинками руйнує свою репутацію і плює на загальнолюдські цінності.
Наприклад, ціннісне інвестування, де наприклад Nestle та Danone мають високі рейтинги соціальної відповідальності (ESG).
Для створення тиску з боку акціонерів на топ-менеджмент публічних компаній і спонукання компанії піти з ринку РФ можна виконати просте завдання, яке здатний виконати кожен: