ФК "Барселона" оголосила про спонсорську угоду зі Spotify: стадіон клубу вперше перейменують
Футбольний клуб "Барселона" офіційно оголосив про початок співпраці із стримінговим сервісом Spotify: угода розрахована на 4 роки, Spotify стане титульним спонсором клубу з наступного сезону.
Про це повідомляється на офіційному сайті "Барселони".
Зазначається, що логотип компанії із наступного сезону з'явиться на формах чоловічої та жіночої команд, а також - на тренувальних комплектах
Також платформа стає титульним партнером клубного стадіону - Camp Nou, його назву змінять на Spotify Camp Nou.
"У рамках цього нового альянсу Spotify стане головним партнером клубу з сезону 2022/23. Довгострокова угода про право власності на стадіон розпочинається в липні 2022 року", - йдеться у заяві клубу.
Раніше повідомлялось, що клуб отримає близько 300 мільйонів євро за умовами договору зі Spotify.
Нагадаємо:
Про те, що Spotify може стати новим титульним спонсором футбольного клубу "Барселона" і купити права на назву стадіону "Камп Ноу", повідомлялось ще у січні.
Рекомендуємо прочитати: Великий спорт уже не той. Як Олімпіада, "Євро", НБА і "Формула-1" пережили ковідні роки і кого не дорахувалися
Економічна правда
"Економічна правда" тепер у Telegram. Ми відстежуємо, як швидко падає путінський режим, і які компанії приєднуються до бойкоту агресора. Підписатися можна тут