
Дедалі більше російських літаків втрачають необхідні для польотів ліцензії
Багато російських літаків втрачають дозвіл на експлуатацію, необхідний для будь-яких перельотів, оскільки авіарегулятори відкликають сертифікати.
Про це повідомляє Wall Street Journal.
Багато комерційних літаків, які досі літають у Росії, втратили свої ліцензії через подальші наслідки міжнародних санкцій, спрямованих проти авіаційного сектору країни у відповідь на вторгнення Москви в Україну.
Авіаційний регулятор Бермудських островів пізно в п’ятницю заявив, що зупинив дію сертифікатів льотної придатності на всі літаки зі свого реєстру, які експлуатуються Росією. Цей документ є умовою для продовження їхніх польотів за міжнародними угодами.
Найбільший реєстр російських літаків мають саме Бермудські острови, за якими йдуть Кіпр та Ірландія.
Міжнародна організація цивільної авіації, авіаційний підрозділ ООН, у п'ятницю заявила, що Росія намагається вимагати від своїх авіакомпаній реєстрації всередині країни, але така нібито сертифікація буде недійсною.
Нагадуємо:
Росавіація рекомендувала авіакомпаніям зупинити всі рейси за кордон з неділі, 6 березня, на тлі масових арештів літаків за кордоном.
В компанії "Уральські авіалінії" заявили, що без зупинки флоту та розбору літаків на запчастини судна зможуть безпечно літати лише 2-3 місяці.
Уряд Росії підготував проект постанови, яка дозволить надати авіакомпаніям право не повертати лайнери лізингодавцю.
"Економічна правда" тепер у Telegram. Ми відстежуємо, як швидко падає путінський режим та які компанії приєднуються до бойкоту агресора. Підписатись можна тут.